پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۰۷۱
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تلاش دشمنان برای به تعطیلی کشاندن صنایع با استفاده از تهاجم اقتصادی خبر داد و گفت: امروز افتتاح هر کارخانه بیانگر پیروزی در این میدان است.

شعار سال: رضا رحمانی بعدازظهر جمعه در جمع صنعتگران و کارگران بخش خصوصی با تقدیر از این قشر گفت: دشمنان قصد داشتند در ماه‌های پایانی سال گذشته با بهره گیری از تهاجم اقتصادی صنایع کشور را به تعطیلی بکشانند اما امروز افتتاح این کارخانه‌ها و پروژه‌ها نشان دهنده پیروزی در برابر دشمنان است.

وی به برگزاری جلسه با نمایندگان کارگران زغال سنگ طی صبح امروز اشاره و تصریح کرد: در این جلسه مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

رحمانی از زرند به عنوان شهری صنعتی نام برد و افزود: زرند از صنایع بی نظیری برخوردار است که منجر به اشتغالزایی خوبی در منطقه شده است.

وی با ابراز امیدواری در خصوص اعلام پایان بیکاری در زرند در آینده‌ای نزدیک بیان کرد: در زمینه جذب نیرو اولویت با افراد بومی بوده و باید تدارکات هم از همان مناطق تأمین شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار تلاش مسئولان برای اتصال مردم به زنجیره صنعتی شد و گفت: معادن و واحدهای تولیدی باید گردش مالی خود را به شهرستان‌ها منتقل کنند چرا که این امر تأثیرات مثبتی برای آن مناطق به همراه دارد.

رحمانی خواستار معرفی حجم سرمایه گذاری ها و اقدامات انجام شده در حوزه صنایع شد و افزود: از اصحاب رسانه می‌خواهیم که در این زمینه اقدام جدی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه دولت مصوبه ویژه ای برای حمایت از معادن ذوب آهن دارد، گفت: در زمینه ایمنی معادن اعتبارات و تجهیزاتی به استان کرمان اختصاص دادیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 24 خرداد 98، کد مطلب: 4640538:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین