پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۳۵۱
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران برای شرکت در دهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان عالی امور امنیتی کشورهای جهان به روسیه سفر می‌کند.
شعارسال: دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی به دعوت رسمی پاتروشف همتای روس خود ،فردا، سه شنبه 28 خردادماه برای حضور و سخنرانی در دهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی امور امنیتی کشورهای جهان به روسیه سفر می کند.

در اجلاس امنیتی 2 روزه که از تاریخ 28 خرداد در شهر اوفا در جنوب روسیه برگزار می شود نمایندگان عالی کشورهای مختلف از 5 قاره جهان در خصوص مهمترین موضوعات مشترک در حوزه امنیت بین الملل به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

گفتگو و رایزنی های دوجانبه به منظور ارائه و بررسی ابتکارات مشترک سیاسی، نظامی و امنیتی با برخی کشورهای حاضردر نشست به منظور اشتراک مساعی برای مقابله و مدیریت تهدیدات امنیتی از دیگر برنامه های کاری دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در جریان این سفر است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 27 خرداد 1398 ، کدخبر: 2033840 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین