پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۳۶۲
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
ستاد فرماندهی مرکزی ارتش تروریستی آمریکا (سنتکام)، مدعی شد؛ جمهوری اسلامی ایران همزمان با حمله به نفت‌کش‌ها در دریای عمان، تلاش داشت که یک پهپاد آمریکا را سرنگون کند.
شعار سال:تروریستهای سنتکام مدعی شدند که این به دو پهپاد آمریکایی حمله کرده و برای این حملات از موشک اس ای _ 7 استفاده کرده است.
ایران به دو پهپاد آمریکایی حمله کرده است
ستاد فرماندهی مرکزی ارتش تروریستی آمریکا (سنتکام)، مدعی شد؛ جمهوری اسلامی ایران همزمان با حمله به نفت‌کش‌ها در دریای عمان، تلاش داشت که یک پهپاد آمریکا را سرنگون کند.
سنتکام روز یکشنبه در بیانیه خود به دو حمله اشاره کرد و مدعی شد که یک مورد توسط حوثی‌های مورد حمایت ایران صورت گرفت و پهپاد آمریکایی هدف قرار گرفت، اما مورد دوم همزمان با حمله به نفت‌کش‌ها در دریای عمان بود که تلاش ایران ناکام ماند.

سنتکام مدعی شد، جمهوری اسلامی ایران از یک موشک اس ای - ۷ برای سرنگونی پهپاد MQ-9 آمریکا استفاده کرد تا مانع مشاهده حمله سپاه پاسداران به نفت‌کش "کوکوکا کوریجس" شود، اما موشک ایران از حدود یک کیلومتری پهپاد آمریکا رد شد.

صبح پنجشنبه ۲۳ خرداد، دو نفت‌کش که از امارات و عربستان به سمت شرق آسیا درحرکت بودند، هدف حمله مشکوکی قرار گرفتند.

چند ساعت بعد از این حمله، وزیر خارجه آمریکا در یک نشست خبری، بدون ارائه هیچ سند و مدرکی، جمهوری اسلامی ایران را مسئول حمله به نفت‌کش‌ها در دریای عمان دانست.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی بولتن نیوز،تاریخ اننتشار:27خرداد1398،کدخبر:613592،www.bultannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین