پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۱۵۰۶۹
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
شهرام فخار بنیانگذار رستوران های زنجیره ای پدرخوب و شلتوک است. با توجه به اینکه خیلی از رستوران ها در ایران به دلیل کمبود گوشت یا مواد اولیه در حال ورشکستگی و تعطیلی هستند ،راه حل ایشان را در مورد این مسئله پرسیده شده است.ایشان در پاسخ گفتند که80درصد رستوران های ما در حال حاضر زیان ده هستند و به همین دلیل بسیاری از رستوران ها به دلیل کسری بودجه ورشکست شده اند.
شعار سال: شهرام فخار  از مشکلات صنعت رستوران داری می گوید.
شهرام فخار بنیانگذار رستوران های زنجیره ای پدرخوب و شلتوک  است. با توجه به اینکه خیلی از رستوران ها در ایران به دلیل کمبود گوشت یا مواد اولیه در حال ورشکستگی و تعطیلی هستند ،راه حل ایشان را در مورد این مسئله پرسیده شده است.ایشان در پاسخ گفتند که80درصد رستوران های ما در حال حاضر  زیان ده هستند و به همین دلیل بسیاری از رستوران ها به دلیل کسری بودجه ورشکست شده اند.خیلی از فست فودهای کشور و رستوران های زنجیره ای به دلیل سوء مدیریت مسئولان و ایرادات قوانین و سخت گیریهای مالیاتی تعطیل شده اند.وی در خصوص چشم انداز آینده صنعت رستوران داری نیز اظهار داشتندکه تنها برندهای قوی رستوران در شرایط سخت اقتصادی باقی می مانند و خاطر نشان ساخت این شرایط رکود تا یکسال آینده برطرف خواهد شد.وی در خصوص سرمایه گذاری در اوکرایی و اسپانیا نیز اظهار داشت که قصد داریم غذاهای سنتی و محلی ایرانی را بر مبنای ذائقه اسپانیایی وارد بازار کنیم . در بخش دیگری از صحبت ها وی خاطر نشان ساخت که شلتوک غذاهای محلی ایران است.
تعداد بازدید : 30
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اگروفود نیوز ،تاریخ انتشار:29خرداد1398،کدخبر:---،agrofoodtv.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین