پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۲۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با انتقاد از آیین معارفه شهردار جدید اهواز گفت: این آیین ها باید با اخلاق بهتر برگزار شود، کتانباف زحمات زیادی چه در دوران سیل و قبل از آن‌کشیده است باید قدردان تلاش ها بود و در فضایی برادرانه حرکت کرد.
شعار سال:استاندار خوزستان با انتقاد از آیین معارفه شهردار جدید اهواز گفت: این آیین ها باید با اخلاق بهتر برگزار شود، کتانباف زحمات زیادی چه در دوران سیل و قبل از آن‌کشیده است باید قدردان تلاش ها بود و در فضایی برادرانه حرکت کرد.
انتقاد استاندار خوزستان از آیین معارفه شهردار جدید اهواز
غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۴ تیرماه در آیین معارفه شهردار اهواز ضمن انتقاد به برگزاری آیین معارفه بدون تودیع شهردار سابق، اظهار کرد: از زحمات بی شائبه شهردار سابق تشکر می کنم. این آیین‌ها باید با اخلاق بهتر برگزار شود، اختلاف سلایق پیش پا افتاده است؛ همه ما در اصل برای استقرار و استعلای نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنیم و باید همیشه قدردان همدیگر باشیم.

وی افزود: باید نام مراسم را تودیع شهردار قدیم و معارفه شهردار جدید می‌گذاشتیم و برادرانه در کنار یکدیگر حرکت کنیم.

شریعتی ادامه داد: تلاش های شبانه روزی کتانباف در جریان سیل قابل چشم پوشی نیست و زحمات زیادی متحمل شدند که توانستیم این کار را به سرانجام برسانیم.

استاندار خوزستان در ادامه عنوان کرد: شهردار جدید از جوانان با انگیزه با شور، شعور و برنامه است که تلاش دارند در این‌مسیر توسعه گام‌ بردارد.

وی افزود: شاعری انسانی است که می‌خواهد با آنچه در توان دارد به مردم خدمت کند و به تشکیلات شهردادی ناآشنا نیست و در حوزه فرهنگی اجتماعی تلاش کرده و کارنامه روشنی دارد هر چند نقص‌های زیادی در حوزه فرهنگی وجود دارد و باید این نواقص را مرتفع کند و در حوزه های دیگر نیز باید با جدیت حرکت کند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: من و شورای تامین از شاعری، شهردار جدید حمایت کامل و قاطع را داریم و امیدواریم با این حمایت، زمینه خدمات بهتر به شهروندان فراهم شود.
انتقاد استاندار خوزستان از آیین معارفه شهردار جدید اهواز
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار:4تیر1398،کدخبر: 777881،www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
ای بابا دیگه از معارفه ام گذشته دیگه از انتقادم گذشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین