پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۶۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
شهردا اهواز با بیان اینکه در هیچ نقطه اهواز سرریز آب رودخانه نداریم گفت: منازل منطقه سیدخلف در بستر رودخانه روی نخاله‌های ساختمانی احداث شده و فاصله این منازل با رودخانه کمتر از یک و نیم متر است و در معرض خطر سیلاب قرار دارند.
شعار سال : شهردا اهواز با بیان اینکه در هیچ نقطه اهواز سرریز آب رودخانه نداریم گفت: منازل منطقه سیدخلف در بستر رودخانه روی نخاله‌های ساختمانی احداث شده و فاصله این منازل با رودخانه کمتر از یک و نیم متر است و در معرض خطر سیلاب قرار دارند.


 منصور کتانباف با اشاره به اینکه از شهروندان اهوازی انتظار می‌رود صبر و شکیبایی بیشتری داشته باشند اظهار داشت: از نزدیک‌ شدن به سواحل اجتناب کنند زیرا ازدحام جمعیت موجب شده است فعالیت‌های عمرانی شهرداری در مناطقی مانند شهرک پیام با کندی روبه‌رو ‌شود و با توجه احتمال خطر برخورد ماشین‌آلات با شهروندان از مردم تقاضا داریم در محل اجرای عملیات‌ها و فعالیت‌های عمرانی تجمع نکنند.

وی درباره وضعیت منطقه کوی سیدخلف اهواز گفت: متاسفانه منازل این منطقه در بستر رودخانه روی نخاله‌های ساختمانی احداث شده و فاصله این منازل با رودخانه کمتر از یک و نیم متر است و بدین ترتیب در معرض خطر سیلاب قرار دارند که بسیار خطرناک است، با اهالی این منطقه صحبت و از آن‌ها درخواست کردیم منازل خود را تخلیه کنند.

شهردار اهواز ادامه داد: به اهالی کوی سیدخلف اخطار و هشدارهای لازم را داده‌ایم و مکانی برای اسکان آن‌ها هم آماده کردیم، در محل دائمی نمایشگاه‌‌های بین‌المللی و همچنین استادیوم تختی پذیرای این عزیزان هستیم

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:12فروردین 1398،کدخبر:1979276،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین