پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۴۷۱
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
غلامرضا شریعتی گفت: به روستاهایی که در معرض خطر سیل هستند اعلام شده خانه‌های خود را تخلیه کنند اما بعضی از مردم مقاومت می کنند که بنده از آنها خواهش می‌کنم با ستاد مدیریت بحران استان همکاری کنند.

شعارسال: غلامرضا شریعتی گفت: به روستاهایی که در معرض خطر سیل هستند اعلام شده خانه‌های خود را تخلیه کنند اما بعضی از مردم مقاومت می کنند که بنده از آنها خواهش می‌کنم با ستاد مدیریت بحران استان همکاری کنند.

 غلامرضا شریعتی امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت سدهای خوزستان اظهار کرد: در برنامه ریزی برخی از سدها سعی کرده ایم تا جایی که امکان دارد ورودی‌های حوزه های آبریز را کنترل کرده تا با حداقل مشکل و آسیب روبه‌رو شویم.

او گفت: برای کنترل سیلاب پیش بینی شده در اثر بارندگی های روزهای آینده حدود یک میلیارد مترمکعب در سد کارون، حدود 300 میلیون مترمکعب در سد دز، حدود 80 میلیون مترمکعب در مارون و حدود 100 میلیون مترمکعب در سد کرخه حجم خالی ایجاد کردیم که البته با جدیدت و با تلاش سعی می‌کنیم که این حجم خالی را افزایش دهیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه اهالی برخی از روستاهای در معرض سیل نسبت به تخلیه خانه‌های خود مقاومت می‌کنند، گفت: به روستاهایی که در معرض خطر سیل هستند اعلام شده که خانه‌ها را تخلیه کنند اما بعضی از مردم روستاها مقاومت می کنند که بنده از آنها خواهش می‌کنم با ستاد مدیریت بحران استان همکاری کنند.

شریعتی یادآور شد: زمین های کشاورزی بعضی از روستاها با مشکل مواجه شده که برای خروج آب از این زمین‌ها کانال‌هایی زده شده است.

استاندار خوزستان در پایان با درخواست از مردم برای همکاری بیشتر با مدیریت بحران خوزستان، یادآور شد: رییس جمهور نیز در سفر روز گذشته به استان بر پرداخت خسارت های وارده به کشاورزان و مردم تاکید کردند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ،تاریخ انتشار: 11فروردین 1398، کدخبر:www.borna.news ،828665

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین