پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۵۰۶
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از موافقت رئیس جمهور برای افزایش تاج سد دز خبر داد.

شعار سال: عباس پاپی زاده اظهار کرد: در جلسه ستاد بحران امروز قرار شد خسارت‌های کشاورزان جبران شود. همچنین وزیر نیرو به عنوان معین در استان خوزستان بماند و شخصاً پیگیر باشد.

وی احداث سد بختیاری در بالادست سد دز را موضوع دیگری عنوان کرد که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت و در این خصوص گفت: با توجه به عمر بیش از ۵۰ ساله سد دز، رسوبات زیاد آن و رو به پایان بودن عمر آن در رودخانه دز نیاز به ساخت سد بختیاری داریم که مدیریت آن هم باید نه به لرستان بلکه به استان خوزستان داده شود.

پاپی زاده یادآور شد: در سال ۸۸ تا ۸۹ جاده دسترسی این سد را برای استان لرستان تأسیس کردند که رئیس جمهور دستور داد برای مدیریت یکپارچه سیلاب در مدیریت سد بختیاری بازنگری شود.

وی عنوان کرد: همچنین برای علاج بخشی سد دز نیز طرحی را ارائه دادیم که سه تا شش متر به تاج سد اضافه شود که ظرفیت ذخیره آن به میزان یک میلیارد مترمکعب افزایش پیدا کند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالعات آن انجام و در مرحله اجراست که نیازمند تأمین اعتبار است.

پاپی در پایان خبر داد: رئیس جمهور با موافقت خود با این طرح به وزیر دستور داد که افزایش ارتفاع سد دز را در دستور کار خود قرار دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 9 فروردین 98، کد مطلب: 4578016: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین