پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۰۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
رئیس جمهور پس از ورود به فرودگاه اهواز با بالگرد از مناطق سیل‌زده خوزستان بازدید کرد.بازدید رئیس جمهور از مناطق سیل زده و سدهای خوزستان درحالی صورت می‌گیرد که از هیچ یک از خبرنگاران خبرگزاری ها و رسانه های محلی به جز خبرگزاری دولتی ایرنا برای پوشش این رویداد مهم و همچنین مطالبه خواسته های مردم از رئیس جمهور دعوت به عمل نیامد.

شعار سال: حسن روحانی صبح امروز پس از حضور در فرودگاه اهواز و ایراد سخنرانی با هلیکوپتر از مناطق سیل زده خوزستان بازدید کرد.

بر اساس این گزارش روحانی پس از بازدید از مناطق سیل زده از وضعیت سد دز و کرخه نیز بازدید خواهد کردبازدید رئیس جمهور از مناطق سیل زده و سدهای خوزستان درحالی صورت می‌گیرد که از هیچ یک از خبرنگاران خبرگزاری ها و رسانه های محلی به جز خبرگزاری دولتی ایرنا برای پوشش این رویداد مهم و همچنین مطالبه خواسته های مردم از رئیس جمهور دعوت به عمل نیامد.

پس از بارندگی در روزهای چهارم و پنجم فروردین امسال حجم وسیعی از سیلاب به سوی سدهای خوزستان روانه شد که سبب سرریز شدن سدها و درپی آن سیلابی شدن رودخانه های خوزستان و آبگرفتگی بیش از 50 روستای پایین دست شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار9فروردین 98، کد خبر: 1977732، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
دستشون درد نکنه لطف کردن واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین