پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۸۰۶
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با اشاره به بالا آمدن تراز آب رودخانه کارون، گفت: مردم شهرستان اهواز نگران پس زدگی فاضلاب نباشند.

شعار سال: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با اشاره به بالا آمدن تراز آب رودخانه کارون، گفت: مردم شهرستان اهواز نگران پس زدگی فاضلاب نباشند. او اظهار کرد: خروجی‌های فاضلاب در مقطع اهواز را در کارون مسدود کرده ایم و شرایط تحت کنترل است.

فردوس کریمی در خصوص وضعیت فاضلاب شهرستان اهواز با توجه به بالا آمدن تراز آب رودخانه کارون، اظهار کرد: خروجی‌های فاضلاب در مقطع اهواز را در کارون مسدود کرده ایم و شرایط تحت کنترل است.

وی افزود: در شرایط سیلابی همه چیز غیر طبیعی می‌شود اما با اقدامی که در بحث مسدود و بای پس کردن خروجی فاضلاب‌ها در رودخانه کارون انجام گرفته، نگرانی برای پس زدن فاضلاب در اماکن عمومی و منازل مردم نیست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز تصریح کرد: اقدام انجام گرفته در بحث بای پس فاضلاب به گونه‌ای است که متناسب با تراز آب و ارتفاع در رودخانه کارون، خروجی فاضلاب تنظیم شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان اهواز نگران پس زدن فاضلاب نباشند و در تلاش هستیم تا در شرایط کنونی مردم با کمترین مشکلات مواجه شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و تحلیلی انتخاب، تاریخ 11 فروردین 98، کد مطلب: 467979: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین