پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۹۸۹
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: عزیمت زائران عتبات عالیات به کشور عراق از پایانه مرزی چذابه به دلیل خطرات ناشی از بحران سیلاب تا اطلاع‌ثانوی ممنوع است.

شعارسال: ناصر حویزاوی  اظهار کرد: حرکت کاروان‌های زائران عتبات عالیات از مسیر اهواز - سوسنگرد - بستان - چذابه و الوان - بستان - چذابه به دلیل احتمال بروز سیلاب در شهرستان دشت آزادگان و مسدود شدن مسیرهای ارتباطی به مرز چذابه ممنوع است.

وی افزود: ماموران پلیس راه از تردد کاروان‌های زیارتی در این محور و مسیرهای یاد شده جلوگیری می‌کنند.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: بر همین اساس عزیمت زائران عتبات عالیات به کشور عراق از پایانه مرزی چذابه به دلیل خطرات ناشی از بحران سیلاب تا اطلاع‌ثانوی ممنوع است.

حویزاوی عنوان کرد: همه کسانی که قصد تشرف به زیارت عتبات عالیات دارند از طریق پایانه مرزی شلمچه به عراق سفر کنند.

وی افزود: پایانه مرزی شلمچه برای عزیمت زائران به عتبات عالیات در نظر گرفته شده است و این پایانه مرزی به صورت شبانه روزی در ایام تعطیل و غیر تعطیل فعال و خدمت‌رسان است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:14 فروردین 1398 ، کدخبر: 13980114000100 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین