پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۲۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۸
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: تا پایان هفته با بهره‌برداری از پل بابازید تردد در محور پلدختر به کرمانشاه برقرار می‌شود.
شعار سال:مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: تا پایان هفته با بهره‌برداری از پل بابازید تردد در محور پلدختر به کرمانشاه برقرار می‌شود.
تا پایان هفته از پل بابازید بهره برداری می شود
عباس شرفی در جریان بازدید از عملیات بازسازی پل بابازید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازسازی پل بابازید حدود یک ماه پیش با خاکریزی حدود 7 هزار متر مکعب آغاز شده اما به دلیل یکسری مشکلات اعتباری پیشرفت این پروژه یک مقدار کند شد.

وی افزود: در کنار این پروژه، عملیات بازسازی پل‌های دوآب، چم شهران زیودار، کلات زیودار و چم مهر را دولت به پایان رسانده و پل بابازید تنها پروژه‌ای بود که به پیمانکار واگذار شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: دولت از لحاظ نقدینگی با مشکل مواجه بود و نمی‌توانست به پیمانکار پرداخت داشته باشد اما به دلیل مشکلات و مطالبه مردم، دولت مجدد برای ادامه روند بازسازی پل بابازید وارد عمل شد.

شرفی افزود: هم اکنون بسیاری از دستگاه‌هایی که در عملیات بازسازی پل «بابازید» پای کار هستند مربوط به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هستند و در نهایت تا پایان هفته جاری این پروژه تکمیل و تردد در محور پلدختر- کرمانشاه برقرار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه بازسازی پل ارتباطی روستای چم مهر که در جریان وقوع سیل تخریب شده بود بر اساس بازدیدی که از این پل صورت گرفت، عملیات آن به پایان رسیده و مونتاژ و رنگ آمیزی پل انجام شده و تردد در آن آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان به وضعیت جاده پلدختر خرم آباد اشاره کرد و افزود: اداره کل راهداری استان برای آغاز عملیات بازسازی و روکش آسفالت جاده پلدختر- خرم آباد آمادگی کامل دارد و به محض ابلاغ اعتبار مرمت این جاده آغاز می‌شود.

شرفی گفت: سیل به طور کلی یک هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان به جاده‌های مواصلاتی استان خسارت وارد شده که از این مبلغ حدود ۴۰۰ میلیارد تومان مربوط به پلدختر است

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار:4تیر1398،کدخبر: 777790،www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
بالاخره این پل احداث شد و به بهره برداری رسید که پروژه خیلی عالی میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین