پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۰۴۶
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
عارف امرایی اظهار کرد: طولانی‌ترین پل فلزی خرپایی نصب‌ شده بر روی رودخانه کشکان در روستای چم‌مهر پلدختر افتتاح و تردد در آن برقرار شد.
شعار سال:معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از افتتاح طولانی‌ترین پل فلزی در چم مهر خبر داد.

 عارف امرایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: طولانی‌ترین پل فلزی خرپایی نصب‌ شده بر روی رودخانه کشکان در روستای چم‌مهر پلدختر افتتاح و تردد در آن برقرار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پل روستای چم مهر در سیل دوازدهم فروردین ماه امسال از بین رفته بود با تدبیر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عملیات مونتاژ و نصب پل فلزی خرپایی برای ارتباط این روستا عملیاتی شد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران این پل که طولانی‌ترین پل فلزی در استان به طول 126 متر است در کمترین زمان نصب و تردد در آن برقرار شده است.

امرایی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این پل ارتباط روستاهای چم‌مهر بالا و پایین با جمعیتی بیش از یک‎هزار و 500 نفر برقرار و ارتباط چم‌مهر پایین با شهر پلدختر تسهیل شده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:30خرداد1398،کدخبر: 98033014554،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین