پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۳۱۶
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
استاندار کردستان تاکید کرد: مجموعه ملاحظات زیست محیطی مربوط به طلای قلقله سقز باید تا ۲۰ آیندە نهایی و به اتمام برسد.

شعار سال: بهمن مرادنیا امروز در جلسه بررسی وضعیت طلای سقز با بررسی مسائل زیست محیطی این طرح گفت: اواخر سال ۹۶ کلنگ این طرح توسط وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زمین زده شد که متأسفانه از آن هنگام زمان زیادی سپری شده است.

وی با بیان اینکه به گفته مجری طرح تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان در این طرح هزینه شده و اگر زمان کمتر می‌شد این هزینه‌ها به طور چشمگیری کاهش می‌یافت، افزود: زمان بر بودن صدور مجوزها علاوه بر افزایش هزینه به سرمایه‌گذار نیز ضربه می‌زند.

مرادنیا با عذرخواهی از سرمایه گذاران طلای سقز بابت زمان بر شدن صدور مجوزهای لازم جهت اقدامات اجرایی، گفت: سازمان محیط زیست باید ظرف مدت زمان ۲۰ روز باید تمامی ملاحظات زیست محیطی خود را نهایی و به اتمام برساند.

استاندار کردستان، با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با طلای سقز در خصوص سلامت مردم حساس هستند و از از این جهت قابل تقدیرند، تصریح کرد: هیچکس به دنبال تهدید سلامت مردم نیست و سرمایه گذاران این طرح نیز از فرزندان همین کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: اجرا و به ثمر رسیدن طلای سقز منافع استانی و ملی فراوان در پی دارد و می‌تواند اقدامی مهم در ایجاد اشتغال در منطقه باشد.

مرادنیا یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی نظیر منابع طبیعی و شرکت برق برای کمک به اجرای این پروژه مساعدت لازم را داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 4 اردیبهشت 97، کد مطلب: 98040402436:www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین