پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۵۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
معاون سیاسی - امنیتی استاندار کردستان گفت: قاچاق سازمان یافتە بە اقتصاد و تولید داخلی ضربە می‌زند بر همین اساس نباید بە جای آنها با کولبرانی کە بخاطر امرار معاش کالا وارد می‌کنند، مقابلە کرد.

شعارسال: معاون سیاسی - امنیتی استاندار کردستان گفت: قاچاق سازمان یافتە بە اقتصاد و تولید داخلی ضربە می‌زند بر همین اساس نباید بە جای آنها با کولبرانی کە بخاطر امرار معاش کالا وارد می‌کنند، مقابلە کرد.

حسین خوش اقبال در یازدهمین جلسە کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان کردستان، قاچاق کالا و ارز را زمینە ساز نابودی و بە تعطیلی‌کشاندن بنگاەهای تولیدی و افزایش بیکاری در جامعه قلمداد کرد و افزود: در کنار مبارزە با قاچاق سازمان یافتە مسئولان فرهنگ‌سازی و روشن کردن ابعاد مخرب قاچاق برای کشور را مد نظر قرار دهند.

خوش اقبال اظهار داشت: بی‌شک افزایش قاچاق موجب بیکاری جوانان خواهد شد و فرهنگ‌سازی در خصوص عدم استقبال مردم از خرید کالاهای قاچاق موجب رونق تولید داخل و شکوفایی اقتصادی خواهد شد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان نیز در این جلسه به آمار کشفیات قاچاق در ۱۱ ماهه امسال اشاره کرد و گفت: پنجاه و چهار میلیون ۴۲۲ هزار و چهارصد و هشتاد و چهار نخ سیگار کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال پیش ۱۶ درصد کاهش داشته است.

رضا میرزایی عنوان کرد: در این مدت لوازم آرایشی و بهداشتی با پنج میلیون و ۲۲۹ هزار و ششصد و پنجاه و چهار قلم کشف شده است که در قیاس با مدت مشابه سال پیش ۲۰۸ درصد رشد نشان می دهد.

وی تعداد کل پرونده های متشکله را پنج هزار و ۱۳۶ فقره خواند و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش ۱۹ درصد کاهش داشته است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان خاطر نشان کرد: در ۱۱ ماهه سال جاری مقدار ۳۷ کیلوگرم طلای خارجی قاچاق توسط مرزبانی استان به مبلغ ۵۵ میلیارد ریال کشف شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 6 اسفند 1396، کدخبر: 597498، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
واقعا...زورشون به چند تا کولبر که در ازای سلامتیش کار میکنه رسیده؟برن اون قاچاقچی ها سازمان یافته رو بگیرن که از مرزای قانونید دارن وارد میشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین