پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۷۱۸
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۴
ستاره اسکندری بعد از حاشیه هایی که انتشار یک ویدئو از او در ترکیه در فضای مجازی ایجاد کرد، سه شنبه گذشته در یک مراسم هنری شرکت داشت
شعارسال: ستاره اسکندری که حالا یک هفته پس از انتشار ویدئوی یک پاپاراتزی از او در ترکیه به کشور بازگشته، در مراسمی سینمایی در تهران حضور پیدا کرد.

این حرکت او بر خلاف رفتار چهره هایی چون رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان و نیز مهناز افشار بود که انتشار تصاویر و اخباری درباره آنان طی هفته های اخیر، حسابی جنجالی شد و ظاهراً هم به همین دلیل ترجیح داده اند فعلاً قید بازگشت به کشور را بزنند تا احتمالاً از تبعات این مسائل دور بمانند.

البته این در حالی است که بعد از انتشار ویدئوی اخیر از ستاره اسکندری، خیلی ها با تفکیک او از سلبریتی هایی که رفتارشان با نوشته ها و صحبتهایشان نمی خواند، او را در میان هنرمندانی جای دادند که سالها خاک صحنه خورده و همیشه نیز بی حاشیه بوده است.

ستاره اسکندری در مراسم مستند «قاضی و مرگ»

اسکندری دیشب در مراسم آیین دیدار با عوامل مستند «قاضی و مرگ» به کارگردانی حسن خادمی که در خانه هنرمندان برگزار شد، حضور یافت. این مستند به زندگی قاضی عزیزمحمدی یکی از معروف‌ترین و پرکارترین قاضی‌های جنایی ایران می‌پردازد.

برخورد دقیق و منصفانه با اتفاقات رخ داده برای هنرمندانی مردمی و اصیل که بر خلاف برخی سلبریتی ها، جایگاهشان نزد افکار عمومی متزلزل نشده، می تواند بهترین روش برای گذر از بحرانهای مقطعی برای آنان باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 5 تیر 1398 ، کدخبر: 98040503292 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین