پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۹۴
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
آنچه با روح امنیت و صلح در منطقه ناسازگار است، نه آزمایش‌های موشکی دفاعی ایران که موشک‌ها و بمب‌های رژیم‌صهیونیستی و عربستان است.
شعارسال: محسن رضایی در پستی در اینستاگرام شخصی خود، نوشت: بان کی مون دبیر کل سازمان ملل که سیاه‌ترین دوران تاریخ این سازمان را برای خود ثبت کرده است در اظهار نظری گفته است:

آزمایش‌های موشکی ایران با روح توافق هسته‌ای ناسازگار است' و 'از ایران می‌خواهم تا از انجام آزمایش‌های موشکی بالستیک صرف‌نظر کند.

وی افزود: اما همه می‌دانند و می‌بینند که آنچه با روح امنیت و صلح در منطقه ناسازگار است، نه آزمایش‌های موشکی دفاعی ایران که موشک‌ها و بمب‌های رژیم‌صهیونیستی و عربستان است که همیشه محور جنگ افروزی و نسل‌کشی در منطقه بوده‌اند؛ اقدام خجالت ‌آور شما که به خاطر چند دلار از گفته خود درباره کودک‌کشی عربستان عقب‌نشینی کرده‌اید از یادها نرفته است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مطلب خود خطاب به بان کی مون تصریح کرد: آقای دبیرکل! آیا باور ندارید که مدت‌ها است اعتبار اخلاقی و صلاحیت حرفه‌ای خود را برای کار در این سازمان جهانی از دست داده‌اید؟

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار: 18 تیر 1395، کد خبر: (5432708) 82140748، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین