پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۷۲
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رفتار سازمان ملل متحد در چشم پوشی از جنایات کشورهای ظالم به علت نفوذ و فشار را امری همیشگی و فاقد تازگی برای ملت ایران دانست.

شعارسال: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بر شمردن برخی از رفتارهای دوگانه سازمان ملل متحد در برابر جنایاتی چون حمله شیمیایی صدام، صدور قطعنامه های ظالمانه علیه ملت ایران و فاجعه منا، این گونه رفتارها رانمونه ای از سیاست کشورهای استکباری و صهیونیسم جهانی دانست.

در متن یادداشت رضایی که در صفحه اینستاگرام او منتشر شده آمده است: نام رژیم عربستان به سادگی از فهرست «ناقضان حقوق کودکان» که به خاطر جنایات در یمن اعلام شده بود ، خارج می شود و دبیر کل سازمان ملل اعتراف می کند به خاطر اینکه امکان داشت بودجه برنامه‌های سازمان ملل قطع شود، این تصمیم را گرفته است!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: البته این نوع رفتار دوگانه سازمان ملل متحد برای ملت ایران تازگی ندارد. چشم بستن بر حملات شیمیایی رژیم صدام، صدور قطعنامه های ظالمانه علیه ملت ایران و سکوت در برابر فاجعه انسانی منا، تنها بخش کوچکی از رفتار این نهاد است که همواره آلت دست استکبار و صهیونیسم بین الملل بوده است.

رضایی تصریح کرد: اما این بار، دبیر کل این سازمان به وضوح اعتراف می کند که سازمان ملل متحد در واقع عمله زر، زور و تزویر گشته و چهره واقعی سازمانی که قرار بود روزگاری حامی انسانها باشد را به طرز مضحکی به تمامی مردم جهان نشان داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 21خرداد1395، کدخبر: 82107540: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین