پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۹۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
در پی نادیده گرفتن تحریم های آمریکا از سوی اتحادیه اروپا و آمادگی برای تبادلات تجاری با ایران در نشست کمیسیون مشترک برجام در وین، قیمت نفت بامداد روز شنبه با کاهش همراه بوده است.
شعار  سال:در پی نادیده گرفتن تحریم های آمریکا از سوی اتحادیه اروپا و آمادگی برای تبادلات تجاری با ایران در نشست کمیسیون مشترک برجام در وین، قیمت نفت بامداد روز شنبه با کاهش همراه بوده است.
نشست وین ، قیمت نفت را کاهش داد
شرکت سیکین آلفا مستقر در نیویورک نوشت؛ به دنبال توافق کشورهای اروپایی با ایران برای عادی سازی روابط تجاری از طریق ساز و کار مالی اینستکس و انتشار خبر دیدار احتمالی رهبران امریکا و چین قیمت هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI) با کیفیت‌ترین نفت خام موجود جهان با ۱.۶ درصد کاهش به ۵۸.۴۷ دلار رسید.

اختلاف تجاری امریکا و چین دو اقتصاد بزرگ جهان بر قیمت نفت تاثیر گذاشته و سبب تشدید نگرانی در مورد کند شدن رشد اقتصادی و به دنبال آن کاهش تقاضا برای نفت شده است.

ایران تاکید دارد که اروپایی ها خرید نفت و یا با ارائه یک خط اعتباری روابط تجاری با تهران را حفظ کنند این درحالی است که دولت ترامپ کشورهایی را که خواهان خرید نفت از ایران هستند به تحریم تهدید کرد.

دوازدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام در وین پایتخت اتریش روز گذشته، پس از نزدیک به سه ساعت و ۳۰ دقیقه مذاکره میان طرف‌های شرکت‌کننده به پایان رسیده است.

این نشست در سطح معاونان و مدیران کل سیاسی ایران و گروه ۱+۴ به ریاست هلگا اشمید دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ وین برگزار شد.

هدف از این نشست، اطمینان از ادامه اجرای برجام در تمامی ابعاد آن و تبادل‌نظر درباره راه‌های مقابله با چالش‌های ناشی از خروج و اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران عنوان‌شده بود.

شعار  سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:8تیر1398،کدخبر:83373816،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
ما که نفتمون تحریمه به حالمون فرقی نداره هرچقد میخوان قیمت و بالا و پایین کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین