پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۱۷۵۱۹
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
ابراهیم محمود زاده مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح از پرداخت وام قرض الحسنه به ۲۰۰ هزار بازنشسته نیروهای مسلح خبر داد.
شعار سال:مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح از پرداخت وام قرض الحسنه به ۲۰۰ هزار بازنشسته نیروهای مسلح خبر داد.
پرداخت وام قرض الحسنه به ۲۰۰ هزار بازنشسته نیروهای مسلح
 به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، ابراهیم محمود زاده مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی(ساتا)، گفت: به فضل الهی در راستای ارتقاء منزلت و افزایش خرسند سازی بازنشستگان محترم  نیروهای مسلح، به 200 هزار نفر بازنشسته  وام قرض الحسنه با کارمزد 3 درصد در طول سال 98 از طریق سازمان بازنشستگی پرداخت خواهد شد.

محمود زاده با تأکید بر حمایت‌های مستمر از بازنشستگان نیروهای مسلح و با اشاره به پرداخت وام قرض الحسنه به صورت غیرحضوری و الکترونیک به بازنشستگان نیروهای مسلح، تصریح کرد: پرداخت این وام به صورت غیرحضوری و ثبت نام از طریق اینترنت بوده و واجدین شرایط دریافت وام بایستی حداقل دوسال از بازنشستگی آنها گذشته، حقوق زیر 4میلیون و توانایی بازپرداخت اقساط را داشته و تاکنون از این نوع وام استفاده نکرده باشند.

وی خاطرنشان کرد: بازنشستگان از طریق پیامک سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح(سابا) از ساز و کار نحوه پرداخت مطلع خواهند شد و ضرورتی به مراجعه حضوری نبوده و این عزیزان می‌توانند  با عضویت در کانال سروش به آدرس https://sapp.ir/sabba.ir  اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:10تیر 1398،کدخبر:2044011،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین