پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۵۹۶۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸
با حضور مدیرعامل‌ بانک صادرات ایران و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، ٢٦ هزار فقره وام ٥٠ میلیون ریالی در فاز اول به حساب بازنشستگان کشوری واریز شددر این مراسم مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز با تقدیر از حمایت‌های بانک صادرات ایران گفت: در طرح پرداخت وام ضروری بازنشستگان کشوری، ٤٠٠ هزار نفر از بازنشستگان از این وام بهره‌مند خواهند شد و امروز با حمایت بانک صادرات ایران در فاز اول ٢٦ هزار نفر این وام را دریافت کردند.

شعار سالبعد از ظهر امروز شنبه مراسم ویژه واریز وام ٥٠ میلیون ریالی به حساب بازنشستگان کشوری با حضور حجت‌اله صیدی و جمشید تقی‌زاده در محل شعبه مستقل مرکزی برج سپهر بانک صادرات ایران برگزار و وام مذکور به ٢٦ هزار بازنشسته به صورت برخط پرداخت شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در این مراسم با اشاره به نشست موفقیت‌آمیز با مدیرعامل صندوق بازنشستگی، تاکید کرد: بانک صادرات ایران با دارا بودن شبکه گسترده شعب در سراسر کشور، بهترین شرایط را برای ارائه خدمات به بازنشستگان محترم دارد و بر اساس توافق‌های صورت گرفته با صندوق، خدمات بانک به طور منظم ادامه خواهد یافت.

وی افزود: همان‌طور که وعده دادیم امروز در فاز اول ٢٦ هزار نفر وام ضروری ٥٠ میلیون ریالی را دریافت کردند که این تعداد تا پایان سال به ٢٠٠ هزار فقره خواهد رسید و ٢٠٠ هزار فقره دیگر نیز در شش ماه اول سال ٩٨ به بازنشستگان کشوری پرداخت خواهد شد.

در این مراسم مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز با تقدیر از حمایت‌های بانک صادرات ایران گفت: در طرح پرداخت وام ضروری بازنشستگان کشوری، ٤٠٠ هزار نفر از بازنشستگان از این وام بهره‌مند خواهند شد و امروز با حمایت بانک صادرات ایران در فاز اول ٢٦ هزار نفر این وام را دریافت کردند.

وی افزود: قدم‌های بزرگ‌تری در این راستا با مشارکت بانک صادرات ایران برای تفاهم‌های بعدی برداشته شده که نتایج آن در بلندمدت برای بازنشستگان با خبرهای خوشی همراه خواهد بود.

بنابراین گزارش، با تامین اعتباری بانک صادرات ایران، فاز اول پرداخت این وام ضروری با نرخ کارمزد ٤ درصدی از روز شنبه ٧ مهرماه آغاز شده و بر اساس توافقات صورت گرفته بین بانک صادرات ایران و صندوق بازنشستگی کشوری، طبق اولویت‌بندی و به صورت تدریجی تا نیمه اول سال آینده به ٤٠٠ هزار نفر از مشمولین طرح پرداخت خواهد شد.

بانک صادرات ایران در راستای ارائه خدمات به بازنشستگان کشور، از سال ٩٤ تاکنون نیز ٢٧ هزار و ٤٠٠ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیش از ٧٥٠ هزار نفر از آن‌ها پرداخت کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت بانک صادرات تاریخ انتشار 7مهر 97، کدمطلب: 1371، www.bsi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
ا.ف75
یه جوری هم تو خبرگزاری ها مانور میدن که انگار 5 میلیارده! اخه با این پول میشه چیگار کرد!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین