پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۵۲۲۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
ثبت‌نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری که همزمان با آغاز هفته دولت (از اول شهریور ۹۷) آغاز شده، همچنان ادامه دارد.
شعار سال : ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری که از روز پنجشنبه اول شهریورماه آغاز شده تا ۳۱ شهریور ۹۷ به مدت یک ماه صرفا در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir ادامه خواهد داشت.

از قرار معلوم؛ اعتبار تسهیلات وام ضروری بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری ۲۰۰۰ میلیارد تومان است و به این ترتیب سال جاری، وام ضروری به مبلغ ۵ میلیون تومان از سوی بانک صادرات به ۴۰۰ هزار بازنشسته کشوری اعطا می‌شود.

این تسهیلات قرض الحسنه بوده، با کارمزد سالانه ۴ درصد و بازپرداخت آن ۳۶ ماهه است که پس از دریافت وام از حقوق وام گیرنده کسر می‌شود. همچنین مبلغ وام فقط به حساب متقاضی در بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی یا وظیفه دریافت می‌کند، واریز خواهد شد.

همچنین اولویت پرداخت وام با افراد بازنشسته‌ای است که تاکنون از این تسهیلات استفاده نکرده‌اند. این تسهیلات در ۱۲ مرحله و به ترتیب اولویت به واجدین شرایط پرداخت خواهد شد. همچنین تسویه حساب قبل از پایان اقساط وام ضروری دریافتی، مشمول مقررات مالی بانک خواهد بود و باید پیش از ثبت نام، اقساط وام‌های قبلی تسویه شده باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار7 شهریور 97، کدمطلب: 662369 ، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
0
ا.ف75
حالا کو تا اون وام رو بدن! یجوری هم میگن وام انگار چی هست! ته تهش 5 میلیونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین