پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۵۱۶۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
ثبت نام اینترنتی وام ۵ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری همزمان با هفته دولت آغاز شده است.

شعارسال: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در جمع روسای کانون های بازنشستگان در شیراز گفت: ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری از روز پنجشنبه اول شهریور آغاز شده و تا ۳۱ شهریور ادامه دارد .

جمشید تقی زاده افزود:اعتبار تسهیلات وام ضروری بازنشستگان کشوری ۲ هزار میلیارد تومان است و از سوی بانک صادرات به ۴۰۰ هزار بازنشسته کشوری اعطا می‌شود.

وی گفت: این تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد سالانه ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

تقی زاده بیان کرد: برای ثبت نام اینترنتی در سایت صندوق به نشانی cspf.ir، شماره دفترکل، شماره ملی، شماره حساب و شماره تلفن همراه متقاضی وام، ضروری است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور افزود: همچنین مبلغ وام فقط به حساب متقاضی در بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی یا وظیفه دریافت می‌کند، واریز خواهد شد.

تقی زاده با بیان اینکه اولویت پرداخت وام با افرادی است که تاکنون از این تسهیلات استفاده نکرده اند، گفت: این تسهیلات در ۱۲ مرحله و به ترتیب اولویت به واجدان شرایط پرداخت خواهد شد.

وی افزود: همچنین تسویه حساب قبل از پایان اقساط وام ضروری دریافتی، مشمول مقررات مالی بانک خواهد بود و باید پیش از ثبت نام، اقساط وام‌های قبلی تسویه شده باشد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور تاکید کرد: اگر تعداد متقاضیان در شرایط برابر بیشتر از ۴۰۰ هزار نفر باشد، پرداخت وام از طریق قرعه کشی به متقاضیان داده خواهد شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 4شهریور 97، کدمطلب: 4384992، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
0
0
بازنشستگان با این گرانی چجور به سر میبرن خدا میدونه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
ا.ف75
5 میلیون تومن چیزیه که شما اینو به شکل وام درش بیارین؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین