پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۸۹۵۱۱
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
براساس آمارنامه وزارت کار در سال ۹۶ سود حاصل از ۱۱۳ شرکت برای صندوق بازنشستگی کشوری کمتر از ۱۲۰۰ میلیارد تومان بوده است، این درحالی است سود حاصل از سهام شرکت‌های مذکور در سال ۹۵ نزدیک به ۲هزار میلیارد تومان و در سال سال ۹۴ بیش از ۲۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

شعار سال : براساس آمارنامه وزارت کار در سال ۹۶ سود حاصل از  ۱۱۳ شرکت برای صندوق  بازنشستگی کشوری  کمتر از ۱۲۰۰ میلیارد تومان بوده است، این درحالی است سود حاصل از سهام   شرکت‌های مذکور در سال ۹۵ نزدیک به ۲هزار میلیارد تومان و در سال سال ۹۴ بیش از ۲۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

 براساس آمارنامه وزارت کار در سال ۹۶ سود حاصل از ۱۱۳ شرکت برای صندوق بازنشستگی کشوری کمتر از ۱۲۰۰ میلیارد تومان بوده است، این درحالی است سود حاصل از سهام شرکت‌های مذکور در سال ۹۵ نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان و در سال سال ۹۴ بیش از ۲۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

نکته قابل تامل این است که درحالی سود حاصل از سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در  ۱۱۳ شرکت طی دو سال اخیر کاهش یافته که ۸۰ درصد شرکت‌های این صندوق در حوزه صنعت پتروشیمی‌، معادن، بازار مالی و دارویی فعالیت دارند که بواسطه التهابات ارزی، این حوزه‌ها بالاترین سود را در دو سال اخیر داشته‌اند.
سوددهی ۱۱۳ شرکت صندوق بازنشستگی کشوری فقط ۱۲۰۰ میلیارد تومان!
شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری نود اقتصادی، تاریخ انتشار:27بهمن 1397 ،کدخبر:2117662،www.90eghtesadi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین