پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۰۵
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
دبیر بنیاد عفاف و حجاب گفت: ما معتقدیم برای ترویج امر بی‌حجابی در کشورمان، دست‌هایی پشت پرده است و می‌خواهند با ترویج بی‌حجابی در جامعه به اهداف خود برسند.

شعار سال: آیت‌الله محمد اختری با بیان اینکه "ما نمی‌توانیم به راحتی این موضوع را ارزیابی کنیم که چقدر مسائل اقتصادی در روند بی‌حجابی جامعه تاثیرگذار بوده" اظهار کرد: کسانی که در این مقوله گستاخی می‌کنند، اکثرا از افرادی هستند که در جامعه از مسائل اقتصادی رنج نمی‌برند.

وی خاطرنشان کرد: آنهایی که محرومیت اقتصادی داشته‌اند و یا در وضعیت پایین‌تری هستند، می‌بینیم که نسبت به امور دینی و مسائلی همچون حجاب پایبندتر بوده‌اند، ولی برخی می‌خواهند گستاخانه و یا با لجبازی با مقوله حجاب به مقابله بپردازند.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب تاکید کرد: قطعا آنهایی که در ترویج امر بی‌حجابی در جامعه گام برمی‌دارند، از جایی ماموریت دارند و یا برخی از آن‌ها از ضعف‌های روحی و معنوی که در وجودشان است رنج می‌برند و می‌خواهند به نوعی مشکلات روحی خود را با این مقوله جبران کنند.

اختری عنوان کرد: ما معتقدیم که در مقوله ترویج امر بی‌حجابی در جامعه، دست‌هایی در کار است که می‌خواهند روز به روز بی‌حجابی را در جامعه ترویج بدهند. دستهایی مثل دولت های غربی از جمله انگلیس ، آمریکا، اسرائیل و امثال این‌ها که می‌خواهند با تهاجم فرهنگی به اهداف خود برسند و مردم را نسبت به دین شان ضعیف کنند.

وی یادآور شد:‌ وقتی دولت‌های غربی از تبلیغاتی که علیه جمهوری اسلامی ایران داشتند ناامید شدند، به سمت ترویج امر بی‌حجابی در جامعه حرکت کردند و این حرکت همانگونه که گفتم توطئه‌گرایانه است.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب ادامه داد: ما سعی کرده ایم در برپایی نمایشگاه‌هایی که برای هفته عفاف و حجاب داریم کالاهایی را ارائه بدهیم که مناسب با سبک قرآنی و دینی است تا از این طریق بتوانیم به ترویج مسائل دینی در جامعه بپردازیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران«ایسنا»، تاریخ انتشار 20 تیر 95 ، کد مطلب: 95040110530: www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین