پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۱۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
نگارخانه‌ها و گالری‌های تهران با برگزاری نمایشگاه‌های هنری میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی هستند. در روزهای پایانی این هفته بیش از ۱۰ نمایشگاه افتتاح می‌شود.گالری سایه در خیابان کریم‌خان، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، پلاک ۲۱ واقع شده است. همچنین ساعات بازدید از این نمایشگاه شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۱ تا ۲۰ اعلام شده است. مراسم افتتاحیه نیز روز جمعه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ برگزار می‌شود.

شعار سال: نمایشگاه انفرادی عکس از امیر جمشیدی روز جمعه (۱۴ تیر ماه) در گالری سایه افتتاح می‌شود و تا روز چهارشنبه (۱۹ تیر ماه) ادامه دارد.

گالری سایه در خیابان کریم‌خان، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، پلاک ۲۱ واقع شده است.

همچنین ساعات بازدید از این نمایشگاه شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۱ تا ۲۰ اعلام شده است. مراسم افتتاحیه نیز روز جمعه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ برگزار می‌شود.

گالری سایه پنجشنبه‌ها تعطیل است.

  • گالری شلمان

نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه به کیوریتوری شیدا عزیزی و علی مزارعی و با عنوان «دریچه ۲» روز جمعه (۱۴ تیر ماه) در گالری شلمان افتتاح می‌شود. این نمایشگاه تا روز چهارشنبه (۱۹ تیر ماه) برپاست.

گالری شلمان در خیابان میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبار غربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک واقع شده است. ساعت بازدید از این نمایشگاه نیز از ۱۶ تا ۲۰ است.

گالری پنجشنبه‌ها تعطیل است.

  • گالری تم

نمایشگاه انفرادی هنر دیجیتال از امیرحسین موتمنی و با عنوان «گزارش رنگ، پژوهشی در چهار دهه سینمای ایران» از روز جمعه (۱۴ تیر ماه) تا روز پنجشنبه (۲۰ تیر ماه) در گالری تم برپاست.

گالری تم در خیابان کریم‌خان، ابتدای خیابان ویلای شمالی، کوچه زبرجد، پلاک ۱۰ واقع شده است.

ساعات بازدید از این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۰ است. همچنین ساعت مراسم افتتاحیه نیز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ اعلام شده است.

گالری همه‌روزه باز است.

  • گالری دنا

نمایشگاه انفرادی عکس از مجتبی عنایتی با عنوان «لویاتان» روز جمعه (۱۴ تیر ماه) در گالری دنا افتتاح می‌شود و تا روز چهارشنبه (۱۹ تیر ماه) نیز ادامه دارد.

ساعت بازدید از این نمایشگاه ۱۶ تا ۲۰ اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نشانی میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، بعد از چهارراه طالقانی، کوچه سوسن، پلاک ۴ مراجعه کنند.

  • گالری طراحان آزاد

نمایشگاه انفرادی نقاشی علی فاضلی با عنوان «میدان قدیسین» از روز جمعه (۱۴ تیر ماه) تا روز سه‌شنبه (۲۵ تیر ماه) در گالری طراحان آزاد برپاست.

گالری طراحان آزاد در میدان فاطمی، میدان گل‌ها، میدان سلماس واقع شده است.

گالری پنج‌شنبه‌ها تعطیل است.

  • گالری ماه مهر

نمایشگاه انفرادی مجسمه و چیدمان مینا طلایی با عنوان «کلماتی به دیوار» روز جمعه (۱۴ تیر ماه) در گالری ماه مهر افتتاح می‌شود. این نمایشگاه تا روز جمعه (۲۸ تیر ماه) ادامه دارد.

امکان بازدید از این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ وجود دارد.

گالری ماه مهر در بلوار آفریقا، خیابان نیلوفر، پلاک ۷، مؤسسه ماه مهر، طبقه دوم واقع شده است.

  • گالری نگر

نمایشگاه گروهی نقاشی، طراحی و حجم به کیوریتور یلدا جمالی و با عنوان «آنیمیسم» از روز جمعه (۱۴ تیر ماه) تا روز چهارشنبه (۱۹ تیرماه) در گالری نگر برپاست.

آثار هنرمندانی همچون رضی رضوی، علیرضا چمک، جواد بوربور، بارانا سعادت، شیما خشخاشی، پدرام کازرونی، علی انصاری، حامد نوروزی، رؤیا مزروعی و … در این نمایشگاه ارائه شده است.

ساعات بازدید از این نمایشگاه هر روز به غیر از شنبه‌ها و پنجشنبه‌ها ۱۳ تا ۲۰ اعلام شده است. همچنین مراسم افتتاحیه‌ از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برگزار می‌شود.

گالری نگر در خیابان قیطریه، ضلع جنوبی پارک، خیابان روشنایی، کوچه دلارام، پلاک ۳۳ واقع شده است.

  • گالری ویستا

نمایشگاه انفرادی نقاشی ارغوان حیدری مجد با عنوان «هورقلیا» از روز جمعه (۱۴ تیر ماه) تا روز جمعه (۲۱ تیر ماه) در گالری ویستا برپاست.

گالری ویستا در خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ واقع شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به غیر از شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

  • گالری هفت‌ثمر

نمایشگاه گروهی نقاشی، عکاسی، چاپ دستی، مجسمه، تاپستری و سرامیک روز جمعه (۱۴ تیر ماه) در گالری هفت‌ثمر افتتاح می‌شود. این نمایشگاه تا تاریخ چهارشنبه (۲۶ تیر ماه) ادامه دارد.

گالری هفت‌ثمر در خیابان مطهری، کوه نور، کوچه پنجم، شماره ۸ واقع شده است.

ساعات بازدید از این نمایشگاه نیز ۱۶ تا ۲۰ اعلام شده است.

گالری هفت‌ثمر پنج‌شنبه‌ها تعطیل است.

  • گالری گلستان

نمایشگاه انفرادی عباس لطیفی از روز جمعه (۱۴ تیر ماه) تا روز چهارشنبه (۱۹ تیر ماه) در گالری گلستان برپاست.

گالری گلستان در دروس، خیابان کماسایی، شماره ۳۴ واقع شده است. همچنین ساعات بازدید از این نمایشگاه جمعه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ فراهم است.

گالری پنجشنبه‌ها تعطیل است.

  • گالری فرمانفرما

نمایشگاه انفرادی نقاشی مرضیه جعفری با عنوان «نخجیرگاه» روز جمعه (۱۴ تیر ماه) در گالری فرمانفرما افتتاح می‌شود و تا روز جمعه (۲۸ تیرماه) ادامه دارد.

ساعات بازدید از این نمایشگاه هر روز به غیر از دوشنبه‌ها از ۱۲ تا ۲۰ است و جمعه نیز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ امکان بازدید فراهم است.

گالری فرمانفرما در خیابان کریم‌خان زند، خردمند شمالی، کوچه اعرابی، شماره ۲ واقع شده است.

  • گالری اُ

نمایشگاه انفرادی نقاشی رسول اکبرلو از روز جمعه (۷ تیر ماه) تا چهارشنبه (۱۹ تیر ماه) در گالری اُ برپاست.

ساعات بازدید این نمایشگاه یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ۱۶ تا ۲۱ اعلام شده است. گالری روزهای شنبه تعطیل است.

گالری اُ در خیابان خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸ واقع شده است.

  • گالری سیحون

نمایشگاه انفرادی نقاشی‌ ابوالفضل رفیعی با عنوان «ساکنان مویه» از روز جمعه (۷ تیرماه) تا چهارشنبه (۱۹ تیر ماه) در گالری سیحون برپا است.

گالری سیحون در خیابان وزرا، خیابان چهارم، پلاک ۱۱ واقع شده است.

همچنین امکان بازدید از این نمایشگاه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ فراهم است.

گالری سیحون دوشنبه‌ها تعطیل است.

  • گالری ماه

نمایشگاه انفرادی نقاشی محمود محمودی تا روز سه‌شنبه (۲۵ تیر ماه) در گالری ماه برقرار است.

گالری ماه در خیابان آفریقا، بلوار گلستان، پلاک ۲۶ واقع شده است.

ساعات بازدید از نمایشگاه روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه از ۱۶ تا ۲۰ و دوشنبه و چهارشنبه از ۱۲ تا ۲۰ اعلام شده است.

گالری ماه روزهای یکشنبه تعطیل است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار13تیر 98، کد خبر: 98041306733 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین