پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۲۵۹
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱
کیهان نوشت: چندی قبل در یکی از یادداشت‌های کیهان که در آن به خطر نفوذی‌ها پرداخته شده بود، ضمن هشدار به همه مراکز و کانون‌ها درباره حضور نفوذی‌ها و مراقبت از اطلاعات نظام، ‌اشتباها به نفوذ در وزارت اطلاعات ‌اشاره شده بود که با ابراز تاسف به خاطر بروز این خطا، از کارکنان وزارت محترم اطلاعات که نام سربازان گمنام امام زمان(عج) برازنده آنان است، پوزش می‌خواهیم.

شعارسال: کیهان نوشت: چندی قبل در یکی از یادداشت‌های کیهان که در آن به خطر نفوذی‌ها پرداخته شده بود، ضمن هشدار به همه مراکز و کانون‌ها درباره حضور نفوذی‌ها و مراقبت از اطلاعات نظام، ‌اشتباها به نفوذ در وزارت اطلاعات ‌اشاره شده بود که با ابراز تاسف به خاطر بروز این خطا، از کارکنان وزارت محترم اطلاعات که نام سربازان گمنام امام زمان(عج) برازنده آنان است، پوزش می‌خواهیم.

روزنامه کیهان در متن کوتاهی که تحت عنوان "تصحیح و پوزش" منتشر کرد از وزارت اطلاعات بابت یادداشتی که در آن نسبت به "نفوذ در وزارت اطلاعات" هشدار داده شده بود عذر خواهی کرد.

متن "تصحیح و پوزش" کیهان به این شرح است: «چندی قبل در یکی از یادداشت‌های کیهان که در آن به خطر نفوذی‌ها پرداخته شده بود، ضمن هشدار به همه مراکز و کانون‌ها درباره حضور نفوذی‌ها و مراقبت از اطلاعات نظام، ‌اشتباها به نفوذ در وزارت اطلاعات ‌اشاره شده بود که با ابراز تاسف به خاطر بروز این خطا، از کارکنان وزارت محترم اطلاعات که نام سربازان گمنام امام زمان(عج) برازنده آنان است، پوزش می‌خواهیم.

گفتنی است کیهان نیز مانند همگان، قدردان خدمات بی‌شائبه فرزندان فداکار و پاکباخته ایران اسلامی در وزارت اطلاعات بوده و تلاش گسترده آنان را فراموش نشدنی می‌داند».


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار13  تیر 98، کد خبر:487065 ، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین