پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۷۷
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱
مدیر یک مرکز تحقیقاتی در آلمان ضمن تاکید بر حضور آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در نشست‌های منافقین به خاطر پول گفت که مردم ایران بیشتر از داعش، از منافقین نفرت دارند.

شعارسال: یک تحلیلگر ارشد آلمانی با تاکید بر حضور افرادی از آمریکا و کشورهای اروپایی در نشست‌های گروهک منافقین به دلیل مسائل مالی، این اقدام آنها را به شدت محکوم کرد.

مدیر مرکز تحقیقاتی کاربردی در همکاری با اورینت (CARPO) شنبه در اظهارنظری در شبکه مجازی خود، بر تنفر مردم ایران، از گروهک تروریستی منافقین تاکید کرده است.

او با اشاره به نشست پاریس به میزبانی منافقین تصریح کرد: «مردم ایران بیشتر از داعش یا القاعده، از مجاهدین خلق تنفر دارند».

وی خطاب به مخاطبان غربی تاکید کرد: «شما فکر می‌کنید که مریم رجوی به نمایندگی از مردم ایران سخن می‌گوید؟ این ملال‌آور و رقت‌انگیز است».

مدیر این مرکز تحقیقاتی مستقر در بن آلمان، با انتقاد شدید از حضور افرادی از آمریکا و اروپا در نشست پاریس، گفته که آنها «به دلارهایی که برای شرکت در این نشست دریافت کرده‌اند، فکر می‌کنند».

وی در پایان خطاب به این افراد تصریح کرد: «اگر می‌خواهید مبارزاتی علیه ایران راه انداخته و مجاهدین خلق (منافقین) را انتخاب کنید، خوب این کار را بکنید اما ادعا نکنید که به مردم ایران اهمیت می‌دهید چرا که شما هیچ اهمیتی به آنها نمی‌دهید».

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 19تیر1395، کدخبر: 13950419001292: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین