پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۹۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
دبیرکل حزب همت با بیان اینکه تهیه لیستی از کاندیداهای جوان آغاز شده است، گفت: در همین تابستان جاری با همایشی زمینه را برای جذب جوانان تحول خواه کشور فراهم می‌کنیم.
شعار سال: دبیرکل حزب همت با بیان اینکه تهیه لیستی از کاندیداهای جوان آغاز شده است، گفت: در همین تابستان جاری با همایشی زمینه را برای جذب جوانان تحول خواه کشور فراهم می‌کنیم.

سید‌احمد نبوی ، با تأکید بر اینکه محتوایی گام دوم انقلاب این است که وارد انتخابات مجلس شورای اسلامی شد، اظهار کرد: اتحاد، همدلی و همت دهه شصتی‌ها با ۱۷ میلیون نفر جمعیت که با اقناع پدر و مادرخود حدود ۵۰ میلیون رأی دهنده هستند، می‌تواند  تنها راه بیرون کردن مدیران پیر و فرتوت از گردونه رقابت باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیران بازنشسته‌ای هنوز در سن ۷۵ سالگی و پس از سی و اندی سال خدمت هنوز احساس تکلیف می‌کنند، افزود: این افراد چون در این سال‌ها با تکیه بر یکی از دو جریان سیاسی قالب خود را در مسند نگه داشته بودند؛ بار دیگر با روش‌های خاص دوگانه‌ای برای جوانان درست کردند.

دبیرکل حزب همت ادامه داد: جوانان می‌توانند سردمداری حرکت خود را در سایه منویات مقام معظم رهبری با همت و همدلی و همچنین با هدف تحول خواهی به عهده بگیرند و نیازمند دعوت از سوی سران دو جریان اصول‌گرا و اصلاح طلب برای رای دادن نیستند.

نبوی با تأکید بر اینکه حزب همت، با ترکیبی از ۸۰ درصد جوانان با انگیزه و ۲۰% میانسالان با تجربه راه خود را برای تهیه لیستی از کاندیداهای جوان با همت آغاز کرده است، گفت: در همین تابستان جاری با همایشی زمینه را برای جذب جوانان تحول خواه کشور فراهم می‌کنیم.

گفتنی است؛ یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سوم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، تاریخ انتشار: 17 تیر 1398، کدخبر: 402903 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
0
اینهمه جوان داریم اما نمی تونیم ازشون استفاده کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین