پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۳۰۷
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
درحالیکه زمزمه تلاش های قالیباف برای مجاب کردن فتاح برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم شنیده می شد، احتمالات پیرامون حضور فتاح در ریاست بنیاد مستضعفان بالا گرفته است.

شعار سال:درحالیکه زمزمه تلاش های قالیباف برای مجاب کردن فتاح برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم شنیده می شد، احتمالات پیرامون حضور فتاح در ریاست بنیاد مستضعفان بالا گرفته است.

 از سال ۸۴  تا ۹۶ هر بار که انتخاباتی آن هم از جنس ریاست‌جمهوری به پا شده است یک اسم در میان کاندیداها بیشتر از همه به چشم خورده و آن «محمدباقر قالیباف»  است. کسی که پیشتر به عنوان یک چهره نظامی شناخته می‌شد؛ چهره‌ای که سال‌ها در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی سمت فرماندهی داشت.

قالیباف که این روزها با ایده «مجلس نو» استارت حضور در انتخابات ۹۸ را زده است، نیم نگاهی نیز به انتخابات ریاست جمهموری ۱۴۰۰ دارد. او این روزها همه تلاشش را به کار بسته تا بتواند خود را در نقش «پدرخواندگی‌» و «لیدری» تعریف کند آن هم برای اصولگرایانی که از هر سو فردی یا طیفی برمی‌خیزد و پرچم لیدری به دست می‌گیرد.

گفته می شود قالیباف در راستای همان طرح میدان دادن به جوانان تلاش می‌کند تا «مهرداد بذرپاش» از نمایندگان مجلس نهم را به عنوان چهره‌ای برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری معرفی کند. بذرپاش از جمله خروجی های جمنا در انتخابات ۹۶ بود که حضورش در آن جمع ۵ نفره با حرف و حدیث های زیادی نیز همراه شد اما درنهایت او در آخرین دقایق وارد ساختمان وزارت کشور شد ولی بخاطر دیر رسیدن موفق به ثبت نام نشد.
یک گزینه قالیباف برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از دور خارج شد
از سوی دیگر پرویز فتاح رئیس کمیته امام‌ خمینی(ره)  از شخصیت‌های محتملی است که به نظر می‌رسد قالیباف چندان بدش نمی‌آید او را مجاب به حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری کند. فتاح پیش از این نیز بارها در جریان انتخابات‌ها در لیست کاندیداهای احتمالی قرار داشت و هر بار مدعی بوده که تمایلی  ندارد به عرصه انتخابات وارد شود.

اما در میان زمزمه های تلاش های قالیباف برای مجاب کردن فتاح برای ورود به عرصه کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری، برخی خبرها حکایت از آن دارد که فتاح به احتمال زیاد از کمیته امداد کوچ کرده و راهی بنیاد مستضعفان شود.

شعار سال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین،تاریخ انتشار:18تیر1398،کدخبر:1277946،www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین