پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۶۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
سال گذشته عملیات انجام راه سازی روستاهای بخش قلایی توسط اداره کل راه و شهرسازی پیمان سپاری شده اما هنوز بعد از گذشت یکسال پیمانکار طرح در مرحله تجهیز کارگاه است.

شعار سال: بخشدار فیروزآباد سلسله ضمن انتقاد شدید از اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: پروژه راه های روستایی «قلایی» تعطیل است.

حشمت نورعلی در سخنانی اظهار داشت: ۴۰ کیلومتر از راه های منطقه قلایی نیاز به راه شکافی و آسفالت دارد.

وی با بیان اینکه تمام طرح‌های راه روستایی در منطقه قلایی تعطیل شده اند، افزود: سال گذشته عملیات انجام راه سازی این روستاها توسط اداره کل راه و شهرسازی پیمان سپاری شده اما هنوز بعد از گذشت یکسال پیمانکار طرح در مرحله تجهیز کارگاه است.

نورعلی با اشاره به نامناسب بودن راه های ۱۵ روستای دهستان محروم قلایی، بیان کرد: در این روستاها بیش از هزار و ۲۰۰ نفر ساکن هستند که راه ارتباطی مناسب ندارند.

وی با اشاره به تخریب جاده‌ها، ابنیه فنی و پل‌های بسیاری در این منطقه بر اثر سیل، اضافه کرد: اگر این وضعیت تداوم داشته باشد و اداره راه و شهرسازی هیچ‌گونه اقدامی درخصوص راه دسترسی آنها صورت ندهد، ساکنان این روستاها نمی‌توانند در انتخابات پیش رو از طریق راه زمینی رأی دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ 27 تیر 98، کد مطلب: 40582: www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
پر بیراه نمیگه والا هر یه پروژه صدسال طول میکشه اخرشم اون چیزی که باید نمیشه خب انتقاد اصلا کار از انتقاد گذشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین