پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۴۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
۱۷ میلیارد ریال برای تکمیل چهارخطه فيروزآباد- الشتر اختصاص یافت طرح چهارخطه فيروزآباد- الشتر در مجموع داراي ۱۴.۶ کيلومتر طول است، در فاز نخست اجراي طرح، ۸ کيلومتر از اين مسير آسفالت و به بهره برداري رسيده و و حدود سه كيلومتر ديگر نيز آماده آسفالت شده است.

شعارسال:17 میلیارد ریال برای تکمیل چهارخطه فيروزآباد- الشتر اختصاص یافت طرح چهارخطه فيروزآباد- الشتر در مجموع داراي ۱۴.۶ کيلومتر طول است، در فاز نخست اجراي طرح، ۸ کيلومتر از اين مسير آسفالت و به بهره برداري رسيده و و حدود سه كيلومتر ديگر نيز آماده آسفالت شده است.

فرماندار سلسله گفت: به منظور تکمیل و بهره برداری هرچه سریعتر طرح چهارخطه فيروزآباد- الشتر، ۱۷میلیارد ریال از منابع داخلي شهرستان به اين طرح ضروري اختصاص يافت.

 شريف خسروي در حاشيه بازديد از طرح چهارخطه فيروزآباد الشتر، با اشاره به اينکه طرح چهارخطه فيروزآباد- الشتر در مجموع داراي ۱۴.۶ کيلومتر طول است، اظهار داشت: در فاز نخست اجراي طرح، ۸ کيلومتر از اين مسير آسفالت و به بهره برداري رسيده و و حدود سه كيلومتر ديگر نيز آماده آسفالت شده است.

وی با اشاره به اختصاص ۲۰ میلیارد ريال از منابع داخلي شهرستان به اين طرح، عنوان کرد: ۵۰ ميليارد ريال نيز از توازن استاني به اين طرح اختصاص يافته است.

فرماندار سلسله خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه جاده الشتر- فيروزآباد در گذشته، روستايي بوده و زمين هاي کشاورزي حاشيه جاده نيز از قيمت بالايي برخوردار بوده اند لذا از طراحي هندسي خوبي تبعيت نكرده است.

خسروی با اشاره به انجام طراحی های فاز دوم مسير و آماده آسفالت بودن سه کيلومتر از آن، عنوان کرد: انتظار داريم که اداره كل راه و شهرسازي قير مورد نياز براي آسفالت آن را تامين نمايد.

وی با اشاره به معارضین مسیر اجرای طرح در فاز دوم، ادامه داد: بخشي از اين معارضين دولتي هستند که خوشبختانه حداکثر همراهي براي پيش برد عمليات اجرايي طرح را دارند اما تعدادي از معارضين نيز اهالي هستند که بايد اقدامات لازم را براي همراهي آنها نيز در راستاي ادامه عمليات اجرايي طرح بكار گيريم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ انتشار: 15 مرداد 1398 ، کدخبر:40847 www.porsna.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین