پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۹۳۳
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اعتبار ۱۶۲ میلیارد تومانی درنظر گرفته شده برای این شهرستان گفت: با توجه به مشکلات و محرومیت‌های شهرستان رشت امیدواریم در این مبلغ تجدیدنظر شود
شعارسال:فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اعتبار ۱۶۲ میلیارد تومانی درنظر گرفته شده برای این شهرستان گفت: با توجه به مشکلات و محرومیت‌های شهرستان رشت امیدواریم در این مبلغ تجدیدنظر شود.

میرشمس مومنی‌زاده عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رشت اظهار داشت: کمیته برنامه‌ریزی نقشه راه و مسیر توسعه شهرستان رشت را تعیین می‌کند و ماموریتی که هر کدام از اعضای کمیته دارند بسیار مهم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با بیان اینکه بخشی از اعتبارات برای اجرای پروژه‌ها در شهرستان رشت از منابع ملی و برخی نیز از طریق کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان تامین می‌شود گفت: بایستی با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود به مردم شهرستان رشت خدمات مناسب را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه شهرستان رشت با وجود آنکه مرکز استان است اما محرومیت‌های زیادی دارد گفت: افکار عمومی و حتی بسیاری از مسئولان استانی و ملی از مشکلات و محرومیت‌های شهرستان رشت باخبر نیستند و اگر چه بعد از انقلاب کارهای زیادی شده است اما هنوز تا رسیدن به اهداف مدنظر فاصله داریم.

مومنی‌زاده حل مشکل رودخانه‌های شهرستان رشت را منوط به استفاده از ظرفیت‌های ملی دانست و بیان کرد: همچنین مشکل آب و فاضلاب شهرستان رشت و مشکلات مربوط به ورزشگاه عضدی، مشکلات زیست‌محیطی، ساماندهی سایت سراوان و سایر موارد نیازمند همت بیشتر مسئولان استانی است.

فرماندار شهرستان رشت استفاده از منابع ملی برای حل مشکلات شهرستان رشت را دارای اهمیت زیادی عنوان کرد و افزود: مسئولان مربوطه موظف هستند که وعده‌های رئیس جمهور در سفر به گیلان را پیگیری کنند و منابع را جذب و پروژه‌ها را به مرحله اجرا برسانند.

مومنی‌زاده با اشاره به اینکه اعتبار توزیع شده توسط کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رشت در سال گذشته ۱۴۷ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان بود خاطرنشان کرد: برخی ادارات کل شهرستان رشت مبلغ تخصیص داده شده را جذب نکردند و ما امسال در توزیع بودجه این نکات را در نظر می‌گیریم.

وی با بیان اینکه امسال برای شهرستان رشت اعتبار ۱۶۲ میلیارد و ۶۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی درنظر گرفته شده است گفت: مبنای توزیع اعتبارات جمعیت و محرومیت است و شهرستان رشت بایستی با توجه به این موارد اعتبار بیشتری برای رفع مشکلات خود بگیرد و امیدواریم در مبلغ مذکور تجدیدنظر شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت ابراز داشت: برای انجام برخی پروژه‌ها به منابع ملی احتیاج داریم همچنین توجه بیشتر به پروژه‌هایی نظیر کمربندی رشت خمام و سنگر و بهره‌برداری آن در زمان مناسب و تعریض راه خمام و لشت نشا حائز اهمیت است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت رویداد گیلان، تاریخ انتشار29 تیر 97، کدخبر: 48136، rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین