پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۱۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه تمامی تراکنش های بانکی کشور به وسیله سوئیفت قابلیت رهگیری و رصد اطلاعاتی دارد، گفت: ضروری است که یک پیام رسان بانکی به موازات سوئیفت در کشور داشته باشیم.

شعارسال: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه تمامی تراکنش های بانکی کشور به وسیله سوئیفت قابلیت رهگیری و رصد اطلاعاتی دارد، گفت: ضروری است که یک پیام رسان بانکی به موازات سوئیفت در کشور داشته باشیم.

محمود بهمنی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رئیس کل اسبق بانک مرکزی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری توانا خبرگزاری فارس درباره طرح استفاده از پیام رسان های مالی و انعقاد پیمان های پولی چند جانبه در تجارت خارجی گفت: در شرایط فعلی توسعه پیمان های پولی در کشور ضرورت دارد. پیمان های پولی منطقه ای در امر تسهیل مراودات اقتصادی اثرگذار هستند.

وی ادامه داد: امیدواریم طرح مذکور در صحن مجلس رای بیاورد و برای بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی مجلس بازگردانده شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درخصوص راه اندازی پیام رسان بانکی جایگزین سوئیفت در کشور گفت: ضروری است که یک پیام رسان بانکی داخلی به موازات سوئیفت در کشور داشته باشیم.

وی ادامه داد: تمامی نقل وانتقالات و تراکنش های بانکی کشور به وسیله سوئیفت قابلیت رهگیری و رصد اطلاعاتی را دارد.

وی در پایان تصریح کرد: کانال مالی اینستکس هم همچون سوئیفیت جریان های پولی کشور را در اختیار سایر کشورهای خواهد گذاشت. در همین راستا پیشنهاد میکنیم هر چه سریع تر شبکه بانکی مستقل از شبکه های جهانی در ایران راه اندازی شود.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تی نیوز ،تاریخ انتشار: 31 تیر1398،کدخبر:3136641815 www.tnews.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
0
برای راه اندازی این توافقات کلی دردسر تحمل کردیم حالا میگیم برامون ضرر داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین