پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۲۲۶۱۲
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
مدیران و کارشناسان بانکی و بیمه ای در سال رونق تولید در سازمان مدیریت صنعتی گردهم می آیند تا چشم انداز تعالی سازمانی در حوزه بانک و بیمه کشور را مورد بررسی قرار دهند.

شعار سال: مدیران و کارشناسان بانکی و بیمه ای در سال رونق تولید در سازمان مدیریت صنعتی گردهم می آیند تا چشم انداز تعالی سازمانی در حوزه بانک و بیمه کشور را مورد بررسی قرار دهند.

سیدعلیرضا شجاعی مدیر مرکز تعالی سازمانی با اعلام این خبر، گفت: با توجه به تأثیر زیاد و غیرقابل انکار حوزه بانکی و بیمه ای کشور در رونق تولید و اهمیت تعالی این بخش به لحاظ سازمانی، دومین هم اندیشی چشم انداز تعالی سازمانی در صنعت بانک و بیمه کشور روز یکشنبه 6 مرداد ماه جاری در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سازمان ها در همه شرایط نیازمند گسترش فرهنگ تعالی هستند و این نیاز در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود و به یک ضرورت تبدیل شده است، ادامه داد: استقرار مدل تعالی سازمانی ضمن توسعه مفاهیم تعالی، منجر به شناخت و تعریف پروژه های بهبود می شود و در نهایت چابک سازی، روان سازی و ارزش آفرینی برای ذینفعان را به همراه دارد که کارشناسان از آن به بهبود مستمر در سازمان یاد می کنند.

مدیر جایزه ملی تعالی سازمانی با تاکید بر اینکه باور داریم تعالی سازمانی مقدمه و بنیان دستیابی به رونق تولید است، اظهار داشت: جایزه ملی تعالی سازمانی نماد و بستری است برای حضور هر چه فعال‌تر سازمان‌های برتر ایرانی که ضمن تبادل تجربه و یادگیری متقابل،باعث جاری شدن فرهنگ تعالی در تمام بخش‌های اقتصادی كشور می شودو در نتیجه كشور عزیزمان در مسیر تعالی به قله‌های سربلندی و افتخار دست می یابد.

شجاعی از الگوی تعالی سازمانی به عنوان رویکردی بنیادین و راهبردی برای تضمین حصول اطمینان از رشد پایدار، مستمر و متوازن بانک و بیمه نام برد و گفت: سازمان ها با بهره گیری از این مدل و شرکت در جایزه ملی تعالی سازمانی می توانند زمینه حضور خود را در عرصه رقابت جهانی فراهم کنندچون مفاهیم و معیارهای ارائه شده در مدل تعالی سازمانی، بر اساس تجربه های موفق و رویکردهای سازمان های برتر جهانی است.

وی توجه دقیق به مدیریت مبتنی بر فرآیندهای سازمانی،دیدگاه نظام مند قوی و توجه جدی به نتیجه گرایی را از جمله ویژگی های خاص الگوی تعالی سازمانی برشمرد و اظهار داشت: این امر باعث شده این مدل از عمومیت و استقبال بیشتری در سطح جهان برخوردار گردد و در زمره یکی از موثرترین و موفق ترین مدل های کاربردی سرآمدی شناخته شود. از همین رو می تواند اشتراک ها و مشابهت های فراوانی با فرهنگ و استراتژی هایبانک ها و بیمه ها و رویکرد مدیریتی حاکم بر آنها داشته و تحقق اهداف آن سازمان ها را تسریع کرده و صنعت بانک و بیمه را در مسیر توسعه متوازن و اثربخش برای جامعه، مشتریان و سهامداران قرار دهد.

مدیر مرکز تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی در پایان گفت: تا کنون مقالات زیادی در زمینه بررسی و پیاده سازی مدل تعالی سازمانی در بانک ها و بیمه ها و نیز ارزیابی عملکرد شعب بانک ها و بیمه های داخلی و خارجی بر اساس این مدل توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی و صاحبنظران منتشر شده است.

گفتنی است موضوعاتی همچون دلايل و اهداف بهره گيري از الگوي تعالي سازماني، جايگاه و تاثير بهره گيري از الگوي تعالي سازماني در بخش خدمات، نکات مهمی که بانک‌ها و بیمه‌ها در تعالی سازمانی باید مورد توجه قرار دهند، پروژه های بهبود در حوزه بانک و بیمه همراه با درس آموخته‌هاي استقرار الگوي تعالي سازمانی و نتایج آن در بانک پاسارگاد، دی، ملت و بیمه دیتوسط مدیران عامل، کارشناسان و ارزیابان جایزه ملّی تعالی سازمانی مطرح و مورد بحث قرار خواهد گرفت.

علاقمندان جهت حضور در این نشست هم اندیشی می‌توانند به قسمت آموزش سایت excellence.imi.ir مراجعه و یا با شماره 88604331 تماس حاصل کنند.

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین