پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۸۱۵
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
همایش «نقش توسعه سرمایه‌های انسانی در موفقیت کسب‌وکارهای نوپا و در حال رشد» در مرکز تعالی سازمانی، برگزار شد.

شعار سال: نقش توسعه سرمایه‌های انسانی در موفقیت کسب‌وکارهای نوپا و در حال رشد، عنوان همایشی بود که یکشنبه دوم دی‌ماه در مرکز تعالی سازمانی وابسته به سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

سخنران این همایش، سید هادی فرحزادی بود که در بخش اول برنامه در سخنرانی خود به موضوع واکاوی چالش‌ها و ارائه برخی از راهکارهای موفق تجربه شده پرداخت. در این بخش سید هادی فرحزادی، در خصوص موضوعاتی درحوزه مدیریت سرمایه‎های انسانی از جمله ماموریت‌ها، مدیریت عملکرد کارکنان و تاثیر آن در ایجاد عملکرد مطلوب سازمانی، چالش‎های HRM در کسب‌وکارهای جدید و نوپا، فرایندهای HRM و مسئولیت‎ها در حوزه HR صحبت کرد.

بخش دوم این همایش، پنل بحث‌ و گفت‌وگو با حضور پارسا جانباز، مدیر اجرایی اسنپ باکس؛ علی قریب، مدیر منابع انسانی اسنپ باکس و مانی قاسمی، مدیر اجرایی دیجیاتو بود. پنل گفت‌وگو با حضور مهمان ویژه همایش، کامران خوشی، مدیر عامل و موسس استارتاپ زورق برگزار شد.

در این بخش اعضا پنل و مهمان همایش در مورد چالشهای کلیدی حوزه کسب‌وکارهای نوپا و در حال رشد، صحبت کردند. محورهای گفت‌وگو در پنل شامل مواردی که در ادامه به آن ها اشاره شده است، بود:

نیاز بازنگری درتعریف ماموریتهای متولیان مدیریت و توسعه ‌سرمایههای انسانی

تعریف مجدد مدیریت بهینه موضوعات جذب استخدام سرمایههای انسانی

انتخاب روشهای نوین توسعه و پرورش مدیران در درون تیم (سازمان)

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری شنبه پرس، تاریخ انتشار 16 دی 97، کد مطلب: 8405، www.shanbepress.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین