پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۸۸۳
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵
تنش‌های اخیرمیان ایران و آمریکا که با دخالت چند کشور در منطقه و نیز کشور‌های فرامنطقه‌ای همراه بود، باعث بروز چند حادثه بزرگ شد که عمده آن‌ها حوادث دریایی و مربوط به نفتکش‌ها بود. این تنش‌ها با انفجار ۴ کشتی در الفجیره امارات آغاز شد و در آخرین نمونه ها از تحولات به توقیف نفتکش بریتانیایی استینا ایمپرو از سوی سپاه به علت نقض قوانین و نیز آزادی نفتکش «هپینس ۱» ایران که در جده گرفتار شده بود، منجر شده است.

شعارسال: تنش‌های اخیرمیان ایران و آمریکا که با دخالت چند کشور در منطقه و نیز کشور‌های فرامنطقه‌ای همراه بود، باعث بروز چند حادثه بزرگ شد که عمده آن‌ها حوادث دریایی و مربوط به نفتکش‌ها بود. این تنش‌ها با انفجار ۴ کشتی در الفجیره امارات آغاز شد و در آخرین نمونه ها از تحولات به توقیف نفتکش بریتانیایی استینا ایمپرو از سوی سپاه به علت نقض قوانین و نیز آزادی نفتکش «هپینس ۱» ایران که در جده گرفتار شده بود، منجر شده است.

تنش‌های اخیرمیان ایران و آمریکا که با دخالت چند کشور در منطقه و نیز کشور‌های فرامنطقه‌ای همراه بود، باعث بروز چند حادثه بزرگ شد که عمده آن‌ها حوادث دریایی و مربوط به نفتکش‌ها بود.

این تنش‌ها با انفجار ۴ کشتی در الفجیره امارات آغاز شد و در آخرین نمونه ها از تحولات به توقیف نفتکش بریتانیایی استینا ایمپرو از سوی سپاه به علت نقض قوانین و نیز آزادی نفتکش «هپینس ۱» ایران که در جده گرفتار شده بود، منجر شده است.

روزشمار تنش‌ها را در ویدیوی زیر تماشا کنید.

تعداد بازدید : 7

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار2 مرداد 98، کد خبر: 491447،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین