پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۲۸۶
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰
یک سخنگوی دولت آلمان روز پنج‌شنبه به رویترز گفت که هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان به قانون‌گذاران[آلمان] نگفت که آلمان می‌خواهد در برنامه انگلیس برای عملیات تامین امنیت تنگه هرمز شرکت کند.
شعار سال : یک سخنگوی دولت آلمان اظهارات نقل شده از وزیر امور خارجه آلمان را برای ملحق شدن به طرح انگلیسی تامین امنیت تنگه هرمز تکذیب کرد.
وضعیت نامشخص آلمان برای ملحق شدن به ائتلاف انگلیسی تامین امنیت تنگه هرمز
 یک سخنگوی دولت آلمان روز پنج‌شنبه به رویترز گفت که هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان به قانون‌گذاران[آلمان] نگفت که  آلمان می‌خواهد در برنامه انگلیس برای عملیات تامین امنیت تنگه هرمز شرکت کند.

پیش از این، یک رسانه به نام آر.ان.دی گفت که حضار نشست کمیته روابط خارجی پارلمان آلمان به نقل از ماس گفته‌اند:«ما می‌خواهیم آن‌جا باشیم».

این سخنگوی دولت آلمان به رویترز گفت: وزیر امور خارجه این را نگفته است.

وی افزود: برای صحبت کردن درباره شکل‌های محتمل مشارکت آلمان[ در این برنامه] بسیار زود است. درخواست مشارکت نظامی آلمان تا کنون موضوع مذاکرات [با انگلیس و فرانسه] نبوده است.

آر.ان.دی همچنین در این باره گفت: حکم ملحق شدن به این عملیات در پارلمان به رای گذاشته خواهد شد. وزارت امور خارجه آلمان توضیحی در این باره نداد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:4مرداد1398،کدخبر:98050401849،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین