پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۲۳۶۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
عقبایی گفت: در نیمه دوم سال شاهد کاهش قیمت ۵ تا ۳۰ درصدی مسکن در واحد‌های زیر ۱۵۰ متر خواهیم بود.
شعار سال : حسام عقبایی نایب رئیس اول اتحادیه املاک استان تهران  با بیان اینکه هم اکنون بازار مسکن در رکود بسر می برد، گفت: میزان معاملات مسکن کاهش چشم‌گیری یافته است، اما  این به این معنی نیست که در هفته های گذشته افزایش قیمت رخ داده است  بلکه ثبات در حوزه خرید و فروش حاکم شده است.
وی با بیان اینکه تا پایان تابستان امسال شرایط ثبات قیمتی در این بازار حاکم است، گفت:  واحد‌های بالای ۱۵۰ متر نه تنها افزایش قیمت نخواهند داشت بلکه در نیمه دوم سال شاهد ریزش قیمت این واحدها نیز خواهیم بود.
نایب رئیس اول اتحادیه املاک استان تهران با بیان اینکه در واحد‌های زیر ۱۵۰ متر کاهش قیمت از ۵ درصد تا ۲۵ درصد در نیمه دوم سال رخ خواهد دا، گفت: در صورتی که قیمت ارز افزایش نیابد و طرح مالیات بر عایدی مسکن اجرایی شود واحد‌های متراژ متوسط با شکسته شدن قیمت مواجه خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه بانک‌ها بیشترین سود ناشی از حذف طرح مالیات بر عایدی مسکن را می‌برند، گفت: بانک‌ها سود‌های کلانی را از افزایش قیمت بازار مسکن می‌برند به همین دلیل با حذف این طرح میزان سودشان در این بازار چندین برابر می‌شود.
عقبایی با اشاره به اینکه بازار اجاره تابع قیمت مسکن است، گفت: هم اکنون میانگین قیمت اجاره در بازار مسکن تهران ۲۵ تا ۳۰ درصد است.
نایب رئیس اول اتحادیه املاک استان تهران با اشاره به اینکه طرح مالیات بر عایدی مسکن باید از جانب دولت بازنگری شود و مجددا این طرح به مجلس ارائه شود، گفت: در صورتی که طرح مالیات بر عایدی مسکن در این بازار به فراموشی سپرده شود مشکلات حوزه مسکن چندین برابر خواهد شد.

شعار سال،بااندکی اضافات  و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار: 7 مرداد 1398،کدخبر:7017236،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
30 درصد به نظرم خیلیه کمتر از این حرفها ریزش خواهد کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین