پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۷۶۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۶
گروهی از تحلیلگران شرکت اپل پیشبینی کرده اند که تا سال 2020 شاهد رونمایی از سه آیفون 5G خواهیم بود. این پیش بینی حکایت از آن دارد که به زودی شاهد تغییراتی چشمگیر در فعالیت های شرکت اپل خواهیم بود.

شعارسال: در حالی که ما هنوز در انتظار دیدن آیفون 11 هستیم که انتظار میرود در ماه سپتامبر سال جاری رونمایی شود، به نظر می رسد باید منتظر نسخه هایی جدید از آیفون 5G نیز باشیم که در سال 2020 رونمایی می شود.

تحلیلگر ارشد و سرشناس اپل؛ مینگ چی کو، پیش از این پیش بینی کرده بود که دو آیفون از سه آیفون جدید تا سال 2020 رونمایی می شود که به اینترنت 5G مجهزند. اما بر اساس گزارش های جدید، هر سه آیفون دارای 5G خواهند بود. بر این اساس، برخورداری از 5G در هر سه مدل کمک خواهد کرد که اپل به شکلی قوی تر با گوشی های اندرویدی که دارای پشتیبانی از 5G هستند رقابت کند.

اما اگر تصور می کنید این اقدام اپل فقط روی همین شرکت تاثیر گذار است سخت در اشتباهید. این یک معامله بزرگ است که سایر سازندگان تلفن همراه، از جمله سامسونگ و ال جی را که پیش از این نسخه هایی دیگر از گوشی های 5G را رونمایی کرده اند تحت تاثیر قرار می دهد چرا که در این شرایط تا سال 2020 شبکه های جدید بیشتر و تقاضا برای گوشی های 5G نیز دو چندان می شود.

افزون بر این ها بخشی از پیشبینی ها حکایت از این دارد که اپل برای توسعه 5G از تراشه های مودم کوالکام استفاده خواهد کرد. پیشبینی ها معتقدند قیمت گوشی های اندرویدی 5G در رقابت با گوشی های آیفون کاهش پیدا خواهند کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 7مرداد1398 ، کدخبر: 492433: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین