پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۳۴۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۲
کوروش کرم‌پور حقیقی ، با اشاره به اجرای طرح استفاده شهروندان از کارت سوخت اظهار کرد: اجرای این طرح آغاز یک فرآیند برای جلوگیری از قاچاق سوخت، نظارت و کنترل برای اعمال مدیریت بهتر در مصرف سوخت در کشور است.وی تأکید کرد: در اجرای طرح کارت سوخت به هیچ وجه سهمیه‌بندی بنزین مطرح نیست و در این طرح فقط نحوه سوخت‌گیری نظارت و کنترل می‌شود.

شعارسال: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در اجرای طرح کارت سوخت به هیچ وجه سهمیه‌بندی بنزین مطرح نیست و در این طرح فقط نحوه سوخت‌گیری نظارت و کنترل می‌شود.

کوروش کرم‌پور حقیقی ، با اشاره به اجرای طرح استفاده شهروندان از کارت سوخت اظهار کرد: اجرای این طرح آغاز یک فرآیند برای جلوگیری از قاچاق سوخت، نظارت و کنترل برای اعمال مدیریت بهتر در مصرف سوخت در کشور است.

وی تأکید کرد: در اجرای طرح کارت سوخت به هیچ وجه سهمیه‌بندی بنزین مطرح نیست و در این طرح فقط نحوه سوخت‌گیری نظارت و کنترل می‌شود.

وی با اشاره به یارانه‌های پنهان انرژی افزود: این یارانه‌ها را پنهان نمی‌دانم این یارانه‌ها آن قدر رقمش بالاست که برای همه مشخص است و نمی‌تواند پنهان باشد، متأسفانه به دلیل اینکه تاکنون برنامه‌ای نداشته‌ایم، سرمایه‌های ملی با عنوان یارانه پنهان هدر رفته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بی‌درایتی مسئولان در برخورد با یارانه‌های پنهان و نبود شجاعت در آنان برای ورود به موضوع سبب شده یارانه‌هایی داشته باشیم که جهت ایجاد رضایتمندی جامعه و رشد و توسعه کشور نباشد.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه یکی از موانع اصلی رشد، توسعه، استقلال و خودکفایی کشور همین یارانه‌های پنهان است، خاطرنشان کرد: قطع وابستگی به نفت ۴۰ سال است به عنوان یک اصل از سوی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تأکید می‌شود، جمهوری اسلامی ایران کشوری نیست که بتواند فقط با اتکا به نفت امور جاری خود را اداره کند.

کرم‌پور حقیقی با اشاره به اینکه باید خام‌فروشی را در کشور ریشه‌کن کنیم، تصریح کرد: باید بتوانیم فرآورده‌های مورد نیاز کشورهای دیگر را از نفت استخراج کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمن نتوانست ما را در بنزین تحریم کند، چون در سال‌های اخیر آنچه در بنزین مورد نیاز کشور بود تأمین شد، لذا باید نقاط ضعف اقتصادی که دشمنان آن را ابزاری برای فشار بر ملتمان می‌کنند شناسایی و برطرف کنیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 10مرداد 1398 ، کدخبر: 408065،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین