پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۴۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
بیستم مرداد استفاده از کارت سوخت اجباری خواهد شد. به گفته مسئولان طرح استفاده از کارت سوخت ابتدا به منظور ارزیابی میزان مصرف اجرایی می‌شود، چرا که از این طریق می‌توان پرمصرف‌ها را شناسایی کرد.
شعار سال:بیستم مرداد استفاده از کارت سوخت اجباری خواهد شد. به گفته مسئولان طرح استفاده از کارت سوخت ابتدا به منظور ارزیابی میزان مصرف اجرایی می‌شود، چرا که از این طریق می‌توان پرمصرف‌ها را شناسایی کرد.

 راه‌اندازی فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس، پرونده واردات بنزین را بست و گفته شده با راه‌اندازی آن ایران در تولید بنزین خودکفا خواهد شد. این اتفاق در حالی افتاد که قبل از خودکفایی در تولید بنزین، روزانه ۱۲ میلیون لیتر بنزین وارد کشور می‌شد و با احیای مجدد کارت سوخت میزان مصرف کنترل خواهد شد. بیستم مرداد استفاده از کارت سوخت آغاز و در نهایت اجباری خواهد شد.

به گفته مسئولان طرح استفاده از کارت سوخت ابتدا به منظور ارزیابی میزان مصرف اجرایی می‌شود، چرا که از این طریق می‌توان پرمصرف‌ها را شناسایی کرد و اقداماتی را که در بخش آب و برق که در زمینه برخورد با پرمصرف‌ها انجام می‌شود در این حوزه نیز اجرایی کرد. علاوه بر این می‌توان میزان مصرف سوخت خودرو‌های مختلف را نیز به دست آورد.

با نظم‌دهی و سامان بخشیدن به دستگاه‌های موجود در جایگاه‌های بنزین می‌توان ارزیابی‌های دقیقی از میزان مصرف اشخاص و خودرو‌های مختلف به دست آورد و به نظر می‌رسد تا تاریخ در نظر گرفته شده، جایگاه‌ها آماده سوخت‌رسانی با کارت سوخت شخصی باشند.

کارت سوخت را جدی بگیرید

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرده کارت سوخت را جدی بگیرند، زیرا با توجه به اجرای مصوبات دولت و مجلس شورای اسلامی برای الزامی شدن عرضه بنزین با استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی از بیستم مردادماه امسال، لازم است مالکان خودرو و موتورسیکلت که دارای کارت هوشمند سوخت شخصی هستند، به منظور شناسایی مشکلات احتمالی و کسب اطمینان خاطر از صحت عملکرد کارت سوخت، ظرف فرصت باقی‌مانده حداقل یک نوبت سوخت‌گیری از طریق کارت‌های سوخت شخصی خود انجام دهند و در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، موارد را به سامانه ۰۹۶۲۷ اطلاع دهند.

صدور روزانه ۵۰ هزار کارت سوخت

بیژن زنگنه وزیر نفت عنوان کرده وزارت نفت روزانه ۵۰ هزار کارت سوخت جدید صادر می‌کند تا طرح استفاده از کارت سوخت تکمیل شود. بیش از۷۰۰ هزار کارت سوخت به در منازل شهروندان رفته است که به دلیل نبودن در خانه یا هر دلیل دیگر به ادارات پست برگشت خورده‌اند افرادی که هنوز کارت سوخت ندارند با مراجعه به ادارات پست کارت خود را دریافت کنند.

هیچ کارتخوان جدیدی در جایگاه‌های سوخت نصب نمی‌شود

اما سوالی که در این زمینه مطرح می‌شود این است که آخرین وضعیت نصب تجهیزات کارتخوان جدید در جایگاه‌های سوخت چگونه است و جایگاه‌ها اکنون از نظر نوسازی در چه وضعیتی قرار دارند؟

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرده، قرار نیست کارتخوان جدیدی در جایگاه‌های سوخت نصب شود و سوخت‌گیری با کارت‌های سابق به همان روال گذشته انجام خواهد شد. هم‌چنین به‌روزرسانی سامانه هوشمند نیازمند تجهیزات اضافی نیست و صرفاً نرم‌افزار است که تماماً در داخل کشور انجام می‌شود.

مراقب اپلیکیشن‌های جعلی باشید

با نزدیک شدن به الزام استفاده از کارت سوخت شخصی پلیس به مالکان خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های فاقد کارت سوخت توصیه کرد مراقب اپلیکیشن‌های جعلی و بدافزار‌ها باشند.

با اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، مالکان خودرو و موتور سیکلت‌های فاقد کارت سوخت تا قبل از ۲۰ مرداد صرفا با مراجعه به دفاتر مجاز پلیس ۱۰+ در راستای پیگیری کارت سوخت اقدام و به سایت‌های متفرقه و درگاه‌های تایید نشده مراجعه نکنند.

از آنجایی که اپلیکیشن دولت همراه هنوز راه نیفتاده این احتمال وجود دارد تا مجرمان سایبری با طراحی اپلیکیشن‌هایی مشابه و جعلی، اقدام به سرقت اطلاعات کاربران کنند یا با قرار دادن این اپلیکیشن در سایت‌های آلوده به بدافزار، اطلاعات ذخیره شده در سیستم قربانیان را هدف قرار دهند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی رویداد24،تاریخ انتشار:15مرداد1398،کدخبر:184038،www.rouydad24.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
با نظم‌دهی و سامان بخشیدن به دستگاه‌های موجود در جایگاه‌های بنزین می‌توان ارزیابی‌های دقیقی از میزان مصرف اشخاص و خودرو‌های مختلف به دست آورد و به نظر می‌رسد تا تاریخ در نظر گرفته شده، جایگاه‌ها آماده سوخت‌رسانی با کارت سوخت شخصی باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین