پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۴۵۸
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
وزیر نفت سرمایه گذاری در پالایشگاه ها را با هدف و محوریت بهبود وضعیت محیط زیست کشور عنوان کرد

شعارسال :بیژن زنگنه در در آیین افتتاح پروژه های تولیدی شرکت پالایش نفت تبریز اظهار کرد: در سال ۹۱ از نظر کمی کل تولید بنزین ۵۲ میلیون لیتر در روز بود که این رقم در تیرماخ به ۱۰۷ میلیون لیتر رسید و در مرداد ماه به ۱۱۰ میلیون لیتر می‌رسید.

وی اشاره به افزایش کیفیت تولید بنزین در سطح کشور گفت در سال ۹۱ تولید بنزین یورو در سطح کشور سفر بود اما با تلاش های صورت گرفته در مرداد ماه تولید بنزین یورو در کشور به ۷۴ میلیون لیتر می رسد.

زنگنه همچنین از افزایش 22 درصدی تولید گازوئیل در سطح کشور در طول سال های اخیر خبر داد و گفت: تولید گازوئیل در سال 91 حدود 94 میلیون لیتر بود که امروز این میزان به 115 میلیون لیتر افزایش یافته است.

وی تولید گازوئیل یورو را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: تولید گازوئیل یورو در سال 91 صفر بود اما امسال در پایان تیر ماه در تولید گازوئیل به 50 میلیون لیتر رسیدیم و این میزان تا پایان سال با افزایش قابل توجه به 60 میلیون لیتر ارتقا می یابد.

وزیر نفت خاطرنشان کرد: نتیجه ازفایش کیفیت در وضعیت هوای شهرها مشهود است و در اکثر کلانشهر ها شهر را می توانید ببینید چند سال پیش غبار بود و این تولید بنزین و گازوئیل یورو بهبود در سلامت مردم و کاهش بیماری ها داشته است.

زنگنه ادامه داد: توسعه گازرسانی نیز بر بهبود زیست محیطی تاثیر بزایی داشته است. امروز نیروگاه ها از گاز طبیعی استفاده می کنند که این حرکت بزرگی است و دولت می تواند با محدودیت استفاده از خودرو های فرسوده و معیوب در این مسیر قدم های بیشتری بردارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار10 مرداد 98، کدخبر: 879356 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین