پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۴۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
رئیس سابق سرویس اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی از وحشت این رژیم از شلیک صدها موشک به سمت اراضی اشغالی خبر داد.وی در واکنش به حادثه درگیری مسلحانه در مرزهای غزه که به شهادت یک مبارز فلسطینی و زخمی شدن ۳ نظامی و افسر صهیونیست منجر شد، تاکید کرد که دلیل پاسخ ضعیف ارتش در جریان این درگیری مسلحانه، ترس و نگرانی از شلیک صدها موشک توسط مقاومت فلسطین به سمت اراضی اشغالی است.

شعار سال: رئیس سابق سرویس اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به «شاباک» از وحشت این رژیم از شلیک صدها موشک به سمت اراضی اشغالی خبر داد.

وی در واکنش به حادثه درگیری مسلحانه در مرزهای غزه که به شهادت یک مبارز فلسطینی و زخمی شدن ۳ نظامی و افسر صهیونیست منجر شد، تاکید کرد که دلیل پاسخ ضعیف ارتش در جریان این درگیری مسلحانه، ترس و نگرانی از شلیک صدها موشک توسط مقاومت فلسطین به سمت اراضی اشغالی است.

وی در گفتگو با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی عنوان کرد که ارتش می‌ترسد که واکنش گسترده به چنین حوادثی به وقوع جنگ و درگیری نظامی گسترده در غزه منجر شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 11مرداد 98، کد خبر: 4682495، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین