پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۳۷۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
پس از بررسی و ارزیابی روانشناسان، چنانچه فرد متقاضی صدور گواهینامه موفق به گذراندن صحیح ارزیابی‌ها و بررسی‌ها شد، می‌تواند گواهینامه خود را با تایید روانشناسان دریافت کند.
شعارسال رییس دایره آموزش همگانی پلیس راهور فاتب گفت: خالکوبی‌های مشهود و نامتعارف افراد، مانع از صدور گواهینامه برای فرد متقاضی می‌شود.

سرهنگ موسوی پناه گفت: چنانچه فردی خالکوبی‌های مشهود و نامتعارف و خودزنی بر تن داشته باشد، باید از نظر احتمال به برخی اختلالات روانی تاثیرگذار در رانندگی، مورد بررسی و ارزیابی روانشناسان قرار گیرد.

موسوی پناه افزود: پس از بررسی و ارزیابی روانشناسان، چنانچه فرد متقاضی صدور گواهینامه موفق به گذراندن صحیح ارزیابی‌ها و بررسی‌ها شد، می‌تواند گواهینامه خود را با تایید روانشناسان دریافت کند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، موسوی پناه از خانواده‌ها خواست تا با نظارت بر رفتار نوجوانان و کشاندن آنان در آغوش گرم خانواده از ارتکاب آنان به چنین رفتارها و خودزنی‌هایی بر روی بدن فرزندانشان جلوگیری کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو ، تاریخ انتشار: 15 مرداد 1398 ، کدخبر: 408091 ، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین