پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۷۵۸
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
رئیس پلیس راهور ناجا، آخرین وضعیت طرح اخذ گواهینامه رانندگی بدون دریافت مدرک پایان خدمت را تشریح کرد.

شعارسال: سردار تقی مهری گفت: افرادی که بخواهند اقدام به دریافت گواهینامه رانندگی کنند در صورتی که در حال تحصیل در هر رده تحصیلی باشند، می‌توانند بدون مشکل اقدام کرده و گواهی نامه خود را دریافت کنند.

وی افزود: افرادی که در حوزه‌های علمیه تحصیل می‌کنند نیز مشمول این قانون شده و برای دریافت گواهینامه رانندگی با مشکل مواجه نخواهند بود.

رئیس پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه تاکنون برای دریافت گواهینامه افراد در حال تحصیل با مشکل مواجه نبوده ایم، افزود: تمام افراد در حال تحصیل، نیازی به در اختیار داشتن برگه پایان خدمت برای اخذ گواهی نامه ندارند و تاکنون در این رابطه مشکلی مطرح نبوده است.

سردار مهری ادامه داد: افرادی که در حال تحصیل نبوده و به سربازی نرفته باشند فعلا مشمول حال گرفتن گواهینامه رانندگی نمی‌شوند.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح دریافت گواهینامه رانندگی بدون اخذ پایان خدمت پس از تایید ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: موضوع سربازی از مسائل ستاد کل نیروهای مسلح است و هر زمان که ستاد به ما قانون را ابلاغ کند، بدون پایان خدمت گواهینامه صادر خواهیم کرد.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: ستاد کل نیروهای مسلح در حال هماهنگی با نمایندگان مجلس است تا در صورت فراهم شدن شرایط، مقدمات دریافت گواهینامه رانندگی بدون اخذ مدرک پایان خدمت فراهم شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار: 10تیر1396، کدخبر: 708015: www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین