پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۳۹۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: مهمترین سرمایه ناجا اعتماد مردم است که به وسیله خبرنگاران این اعتماد به وجود خواهد آمد.

شعار سال: سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: خبرنگاران از کسانی هستند که مشکلات را در نقاط مختلف دیده و به مسئولان اطلاع رسانی می‌کنند و به همین واسطه بیشترین تلاش را برای خدمت به مردم و آبادانی کشور دارند.

وی ادامه داد: در عصر ارتباطات نقش خبرنگاران که ابزار اطلاع رسانی هستند موثر و حیاتی است و نیروی انتظامی بر این باور است نقش اصحاب رسانه نقش بسزایی است، زیرا به واسطه خبرنگار با مردم ارتباط داریم پس خبرنگاران و پلیس مکمل یکدیگر هستند و اگر مسئولان جایگاه خبرنگاران در این مسائل را ببینند، حتما نقش خبرنگاران حیاتی خواهد شد.

اشتری اظهار کرد: کار ناجا با مردم است و نمی تواند همچون ارگان های دیگر در را بر روی مردم ببندد؛ پلیس در قابی شیشه‌ای مشغول خمت رسانی است و همه آن را از همه جهت می بینند که باید هم اینطور باشد؛ بعضی‌ها تمایل دارند که اقدامات و ماموریت‌های ناجا دیده نشود، امابهتر است که اقدامات ناجا و ماموران آن دیده شود، چرا که آنها شبانه‌روز برای امنیت مردم تلاش می کنند.

وی افزود: مهمترین سرمایه ناجا اعتماد مردم است که به وسیله خبرنگاران این اعتماد به وجود خواهد آمد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: هیچ سدی مانع ارتباط خبرنگاران با فرماندهی نیروی انتظامی نیست و نیروی انتظامی همواره آماده شنیدن صحبت‌های رسانه‌هاست البته که مسلما باید معاونت اجتماعی ما، بیشتر از سال های گذشته پاسخگو باشد.

اشتری ادامه داد: پلیس آگاهی اقدامات خوبی دراین زمینه انجام داده است اما در برخی از پرونده‌ها به خاطر حرمت اشخاص و پرونده‌های قضایی که وجود دارد و یا عدم کسب مجوز قاضی، محدودیت در اطلاع رسانی بلافاصله داریم و پلیس‌های تخصصی نمی‌توانند سریعا پاسخگو باشند.

سردار حسین اشتری گفت: اعتماد مردم به پلیس همواره رو به افزایش است چرا که مردم پلیس را دوست دارند و خدا را شکر که اعتماد مردم به پلیس در سال نود و هفت نسبت به سال ۹۶ در بین ۳۲ دستگاه، نیروی انتظامی در دومین دستگاه مورداعتماد و محبوب مردم قرار دارد.

وی ادامه داد: تقویت پلیس یعنی تقویت خانه و جامعه؛ خبرنگاران باید به پلیس کمک کنند تا خدمت صادقانه مامورین را نشان دهیم، پلیس و در نهایت امنیت جامعه را تقویت کنیم.

سردار اشتری گفت: پلیس به خبرنگاران اعتماد دارد و جان و آبرو و ناموس مردم دست پلیس است و خبرنگار می‌تواند نقش اساسی در همراهی ما داشته باشد تا با همراهی یکدیگر به مردم خدمت کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 13 مرداد 98، کد مطلب: 782389: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین