پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۲۲۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
یکی از مقام‌های ارشد دولت سابق آمریکا با بیان اینکه عملکرد ترامپ وجهه واشنگتن را در جهان بیش از پیش تخریب کرده، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا را مایه شرم توصیف کرد.رودز که روز چهارشنبه با شبکه «ان‌بی‌سی» گفت‌وگو می‌کرد، با بیان اینکه دولت «باراک اوباما» تلاش می‌کرد در عین حفظ جایگاه آمریکا در جهان، حضور این کشور در درگیری‌های خارجی را کاهش دهد، گفت: «اکنون ما رئیس‌جمهوری داریم که بیش از آنکه با متحدانمان راحت باشد، با دیکتاتورها راحت است. ما رئیس‌جمهوری داریم که از ارزش‌های دموکراتیک دفاع نمی‌کند.»

شعار سال«بن رودز» معاون مشاور امنیت ملی دولت سابق آمریکا می‌گوید عملکرد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بیش از پیش بر وجهه واشنگتن در جهان خدشه وارد کرده است.

رودز که روز چهارشنبه با شبکه «ان‌بی‌سی» گفت‌وگو می‌کرد، با بیان اینکه دولت «باراک اوباما» تلاش می‌کرد در عین حفظ جایگاه آمریکا در جهان، حضور این کشور در درگیری‌های خارجی را کاهش دهد، گفت: «اکنون ما رئیس‌جمهوری داریم که بیش از آنکه با متحدانمان راحت باشد، با دیکتاتورها راحت است. ما رئیس‌جمهوری داریم که از ارزش‌های دموکراتیک دفاع نمی‌کند

وی افزود: «رک بگویم، ما رئیس‌جمهوری داریم که در صحنه جهانی مایه شرم است

این مقام ارشد دولت اوباما با بیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا باید از دموکراسی دفاع کند، گفت با تداوم ریاست‌جمهوری ترامپ، واشنگتن در حال از دست دادن اعتبار خود در جهان است و کسی به واشنگتن احترام نمی‌گذارد.

در بیش از دو سالی که از ریاست‌جمهوری ترامپ می‌گذرد، دموکرات‌ها تقریبا تمام سیاست‌های وی را مورد انتقاد قرار داده و تأکید کرده‌اند که وی فاقد صلاحیت ریاست‌جمهوری است. رسانه‌های آمریکایی روز چهارشنبه گزارش دادند که تعداد اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا که رسما از استیضاح ترامپ حمایت کرده‌اند، از ۱۲۰ نفر هم فراتر رفته است.

یکی از انتقادات دموکرات‌ها به ترامپ، اظهارات علنی رئیس‌جمهوری آمریکا علیه متحدان این کشور است. ترامپ «ترزا می» نخست‌وزیر سابق انگلیس را «احمق» خطاب کرده، سیاست‌های اقتصادی «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه را «احمقانه» توصیف کرده و در برابر دوربین‌ها از «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان به دلیل واردات گاز از روسیه، انتقاد کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 24مرداد 98، کد خبر: 13980524000048، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین