پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۸۶۹
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
نیروهای ارتش سوریه پس از چند روز درگیری شدید با عناصر تروریستی سرانجام شهر مهم و راهبردی خان شیخون را آزاد کردند.
شعار سال : به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، سازمان موسوم به «دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه» وابسته به گروه‌های تروریستی اعلام کرد پس از درگیری‌های شدید سرانجام ارتش سوریه بعد از ۵ سال وارد شهر خان شیخون در استان ادلب در شمال غرب سوریه شد.

رامی عبدالرحمن، مدیر مرکز دیدبان حقوق بشر سوریه گفت نیرو‌های سوری شب یکشنبه وارد خان شیخون شده‌اند و در سایه درگیری مسلحانه شدید، در حال پیشروی هستند.

عبدالرحمن توضیح داد این اولین بار است که پس از ۵ سال که نیرو‌های دولتی سوریه کنترل خود بر خان شیخون را از دست داده بودند، وارد آن شدند.

بنابر این گزارش، ارتش سوریه موفق شده است که از شمال غرب شهر وارد شود و بر چندین ساختمان نیز مسلط شود. همچنین بر اساس تازه‌ترین خبرها ارتش سوریه راه کمک رسانی به تروریست‌های مستقر در خان شیخون را قطع کرده است.

ارتش سوریه از سه ماه پیش با پشتیبانی هوایی جنگنده‌های سوری و روسی عملیات آزادسازی جنوب استان ادلب و شمال استان حماه را آغاز کرده، اما در چند مرحله با دخالت کشورهای حامی تروریست‌ها این عملیات دچار وقفه و اعلام آتش‌بس شد. اما گروه‌های تروریستی هر بار آتش‌بس را نقض کردند و هم‌اکنون نیروهای ارتش سوریه با هدف آزادسازی کامل مناطق اشغالی استان ادلب، از محور جنوبی این استان با سرعت در حال پیشروی هستند.

آزادسازی مناطق جنوبی ادلب و حماه پیش‌زمینه عملیات بزرگ آزادسازی کامل استان ادلب است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ 28 مرداد 98، کد مطلب: 7041293: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین