پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۲۸۷۲۸
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷
مدیر عامل منطقه آزاد انزلی: نخستین محموله تجاری از مجتمع بندری کاسپین به چین ارسال شد. مدیر عامل منطقه آزاد انزلی امروز گفت: این محموله هزار و ۳۰۰ تن پودر گچ تولیدی ایران است که با ۴۱ کانتینر با کشتی ناردیس از مجتمع بندری کاسپین به بندر اکتائو قزاقستان راهی شد تا از طریق خط آهن به چین حمل شود.

شعار سال: مدیر عامل منطقه آزاد انزلی امروز گفت: این محموله هزار و ۳۰۰ تن پودر گچ تولیدی ایران است که با ۴۱ کانتینر با کشتی ناردیس از مجتمع بندری کاسپین به بندر اکتائو قزاقستان راهی شد تا از طریق خط آهن به چین حمل شود.

رضا مسرور زمان حمل این محموله تجاری را حدود ۱۶ روز اعلام کرد.

وی گفت: این نخستین محموله تجاری است که از کریدور بین المللی ایران قراقستان - چین صادر شد.

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی افزود: از زمان راه اندازی کریدور چین قزاقستان ایران از تیر ۹۷ تا کنون ۱۵ کشتی به مجتمع بندری کاسپین وارد شد.

رضا مسرور گفت: در ۲ سال گذشته سازمان منطقه آزاد انزلی با امضای انعقاد تفاهم نامه همکاری با مناطق آزاد اکتائو قزاقستان و لوتوس آستراخان روسیه، گام‌های موثری برای کاهش هزینه‌ها، مدت و آسان کردن انتقال کالا در مسیر‌های دریایی ریلی برداشته است.

تعداد بازدید : 9


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 31مرداد98، کد خبر: 2506055، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین